کد خبر: ۱۰۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
شهردار سنندج گفت: در راستای اجرای دستورالعمل کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ورودی تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر سنندج مسدود شده و هیچ یک از پارک‌ها امسال در روز طبیعت میزبان شهروندان نخواهد بود.

حشمت‌اله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ورودی تمامی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر مسدود شده است. 

وی گفت: هر ساله و بر اساس رسم دیرینه روز 13 فروردین که در تقویم بنام روز طبیعت نامگذاری شده، شهروندان به دامن طبیعت روی می‌آورند. 

وی بیان کرد: در راستای تامین امنیت و رفاه حال شهروندان و همچنین صیانت از طبیعت هر ساله برخی از سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کردند. 

وی تصریح کرد: استقرار چندین اکیپ سیار آتش‌نشانی در مبادی ورودی و پارک‌های جنگلی، توزیع رایگان کیسه زباله توسط سازمان پسماند، استقرار چندین دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان و استقرار چندین ماشین حمل زباله برای جمع‌آوری زباله‌های روز طبیعت از جمله اقداماتی بود که هر ساله شهرداری سنندج در روز طبیعت انجام می‌داد.

صیدی عنوان کرد: متاسفانه شیوع ویروس کرونا از اویل اسفندماه سال‌ گذشته در کشور موجب کنسل شدن بسیار از برنامه‌های فرهنگی و برنامه‌های روز طبیعت شهرداری سنندج شد. 

وی خاطرنشان کرد: از روز هشتم ماه جاری ورودی تمامی پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر مسدود شده و در راستای اجرای دستورالعمل کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، ورودی تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مسدود شده و هیچ یک از پارک‌های سطح شهر امسال در روز طبیعت میزبان شهروندان نخواهد بود. 

شهردار سنندج اعلام کرد: ورودی پارک‌های جنگلی آبیدر، نیشتمان و توس نوذر و همچنین پارک‌ها و بوستان‌های سطح  شهر با نصب نیوجرسی مسدود شده است. 

وی از شهروندان درخواست کرد: همه با هم در روز طبیعت با ماندن در خانه گام مهمی در راستای کاهش زنجیره انتقال و شکست ویروس کرونا برداریم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار