کد خبر: ۱۰۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
مسؤول قرارگاه موسی بن جعفر (ع) مازندران تأکید کرد؛
حجت‌الاسلام «روح‌الله ترابی‌نسب» بر ضرورت تشکیل شبکه واحد مشورتی با موضوع غسل اموات کرونایی در دفتر نماینده ولی فقیه مازندران تأکید کرد.

ضرورت تشکیل شبکه مشورتی با موضوع غسل اموات کرونایی در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «روح الله ترابی نسب» مسؤول قرارگاه جهادی موسی بن جعفر (ع) در مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه این قرارگاه که در مصلی ساری برگزار شد، اظهار داشت: این وضعیت ما را به یاد ایام دفاع مقدس می‌اندازد که از سنگر کمین عبور کردیم؛ همه در قرنطینه بودند، ولی بچه‌های ما مجاهدانه پای کار بودند و خواب و خوراک و لباس و کلام‌شان فرق دارد.

وی افزود: افرادی که کار تغسیل اموات کرونایی را بر عهده گرفتند، مجاهدان عرصه دفاع از شریعت هستند. ما برخی اوقات خون به دل شدیم. پیرمردی که اعتبار یک محله بود، بعد از فوتش کسی جرأت دست زدن به جنازه‌اش را نداشت که همه بخاطر عدم آگاهی و کم‌کاری بود.

ترابی‌نسب ادامه داد: متأسفانه بستر برای انجام غسل بسیاری از افراد فراهم نشد، تنها مسؤولانی که پای این کار بودند نماینده ولی فقیه و مجموعه سپاه بودند که به‌صورت آنلاین از ما حمایت می‌کردند.

این مسؤول گفت: شاید این قرارگاه حمایت‌های مالی محدود داشته باشد، ولی به فضل خدا به کار خود ادامه خواهد داد. ما باید گزارش کار بدهیم؛ چون مظلوم واقع شدیم. درخواست دارم در دفتر فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در مازندران شبکه‌ای واحد برای مشورت شکل بگیرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار