کد خبر: ۱۰۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان؛
اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست خفت‌بار آمریکا در تجاوز نظامی به طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دفاعپرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست خفت‌بار آمریکا در تجاوز نظامی به طبس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

ماجرای طبس یک نشانه تاریخی از امداد غیبی خداوند است و فرصتی برای بازنمایی و تبیین شکست راهبردها، سیاست‌ها و سناریوهای جبهه ضدانقلاب و دشمنان قسم خورده نظام در عرصه نبردهای سخت، نیمه سخت و نرم علیه ایران اسلامی به شمار می‌رود که اندیشیدن به آن، اقتدار، عظمت و درخشندگی جمهوری اسلامی در جغرافیای سیاسی و انسانی امروز جهان را هویدا می‌کند.

شکست خفت‌بار آمریکا در حمله نظامی به ایران  اسلامی در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت ماه سال 1395 که با برنامه‌ریزی و محاسبات بسیار دقیق و تمرین شده و با پیش‌بینی تمامی تمهیدات، تجهیزات و امکانات لازم و نیز بکارگیری نیروهای زبده و آموزش‌دیده و کاملا آماده برای تجاوز به یک کشور مستقل و رهایی یافته از سلطه مستکبران صورت پذیرفت، از صحنه‌های عبرت آموز و حوادث بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت ایران و بلکه جهان به شمار می‌رود.

به فضل الهی با گذاشت چهار دهه از ماجرای طبس،‌شیطان بزرگ، ‌برغم زنجیره متمادی  از توطئه‌ها و فتنه‌آفرینی‌های سخت و ویرانگر نه تنها در مقابله باانقلاب اسلامی و رویارویی با  ملت ایران طرفی نبسته است،  بلکه با افول هژمونی  منطقه‌ای و تضغیف جایگاه ابرقدرتی خود در صحنه‌های بین‌المللی، نظاره گر پیروزی‌های پی در پی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و جهانی و جایگاه ملت بصیر و انقلابی ایران به عنوان الگوی بلا منازع جوامع  و ملت‌های حق طلب و سلطه‌ستیز شده است.

پیام‌های مهم و راستین شکست حمله نظامی در طبس که امام راحل(ره) آن را حاصل و نتیجه قطعی امداد غیبی الهی دانستند و نیز دیگر حوادث و وقایعی که بر پیشانی آن سیاست‌ها، رویکردها و کارکردهای نظام استکباری آمریکا و پیمان شکنی و بی اعتمادی و خوی ددمنشی و تجاوزگری هیات حاکمه کاخ سفید نقش بسته است، برای همیشه منشا تامل و قضاوت جهانیان بوده و هوشمندی، درایت و بصیرت بیش از پیش نسبت به «شیطان بزرگ» را یادآوری می‌کند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار