کد خبر: ۱۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۵
الزام به استفاده از قلم هوشمند برای نوشتن روی تخته‌های هوشمند و استفاده از ماژیک وایت برد معمولی روی کپی بوردها، تفاوت اصلی این دو محصول است. در نسل جدید کپی‌بوردها دسترسی وای‌فای موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به مطالب روی بورد ممکن شده است.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از فارس، پس از عرضه تخته‌های هوشمند، ایجاد نیازهای جدید و برخی محدودیت‌ها، منتج به تولید محصول دیگری به نام کپی بورد شد.
 
کپی بوردها ابزاری در ظاهر شبیه به تخته‌های هوشمند هستند که از صفحات غلطان روی یکدیگر تشکیل شده اند و کاربردهای این دو محصول را متفاوت کرده است.
 
الزام به استفاده از قلم‌های هوشمند برای نوشتن روی تخته های هوشمند و امکان استفاده از ماژیک وایت برد معمولی روی کپی بوردها از جمله مهم ترین تفاوت این دو محصول است.
 
معمولا تخته های هوشمند در مدارس و دانشگاه‌ها استفاده می‌شود و کپی‌بوردها علاوه بر موارد آموزشی در ادارات و شرکت‌ها از جمله کمپانی های خودروسازی اغلب برای معرفی و نمایش طرح مورد استفاده قرار می گیرد.
 
در این بازار، اخیرا کمپانی ژاپنی پلاس برای نخستین بار با افزایش تعداد صفحات غلطان کپی بورد به 4 صفحه، امکان نوشتن روی صفحات بیشتر بدون نیاز به پاک کردن صفحه ها را فراهم کرده است.
 
علاوه بر این تاکنون در کپی بوردها از دو طریق پورت USB و اتصال کابلی به کامپیوتر، امکان اسکن، ذخیره و پرینت یادداشت نوشته شده روی صفحه فراهم بود که در نسل جدید کپی بوردها، امکان اتصال به شبکه LAN و وای فای نیز اضافه شده است.
 
به این ترتیب با اتصال مستقیم کپی بورد به روتر، ابزارهای همراه از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ نیز می توانند بدون نیاز به اتصال فیزیکی و از طریق وای فای به مطالب نوشته شده روی کپی بورد دسترسی یابند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار