کد خبر: ۱۰۹۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «مهدی هدایت» گفت: واحدهای تکمیل شده قابل افتتاح در فازهای ۱۱، ۸، ۹، ۵ قرار دارند و این شرکت با توجه به تعهداتی که به مالکین مسکن مهر دارد از پنجم فروردین امسال پروژه‌ها را فعال کرده است.

وی بیان کرد: در فازهای ۵ و ۹ مسکن مهر پردیس ۱۵۰۰ نیروی انسانی و بیش از ۳۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین مشغول کار در بخش‌های محوطه‌سازی و ساخت واحدها هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: روزانه به طور متوسط ۱۰۰ تا ۱۵۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی اظهار کرد: افزایش جابه‌جایی و اسباب کشی درماه‌های خرداد تا شهریورآمار سکونت روزانه در مساکن مهر را  روزانه به یک هزار واحد خواهد ‌رساند.

هدایت عنوان کرد: طی روزهای آینده ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی شامل مسجد، مدرسه، واحدهای تجاری درفازهای ۸ و ۵ کلنگ‌زنی می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان امسال پروژه‌های شاخص ما به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد تومان و در قالب ساخت بسته مشارکتی؛ مسجد، مدرسه، درمانگاه، پارک، مرکز محلات، پروژه‌های تفریحی اجرایی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: فروردین ماه  امسال در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تهاتر زمین برای اجرا و دریافت پروانه پروژه‌های روبنایی با شهرداری پردیس انجام شد.

هدایت گفت: بزرگ‌ترین فرهنگسرای منطقه با تاکید «عبدالعظیم رضایی»، فرماندار شهرستان پردیس در فاز ۲ این شهر در دست اقدام و اجرا است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در استان تهران اظهار کرد: تهیه نقشه‌ و طراحی پروژه در مراحل پایانی است و پیمانکار ساخت به زودی انتخاب می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار