کد خبر: ۱۰۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
آخرین وضعیت اَبَرپروژه های استان اصفهان، پیش‌بینی رگبار بهاری در اکثر مناطق اصفهان، اقامه نمازجمعه این هفته فقط در 4 شهر استان اصفهان، صادرات 0.5 میلیون دلاری از فرودگاه اصفهان، طرح زوج و فرد همچنان در اصفهان غیرفعال است؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (دوشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

آخرین وضعیت اَبَرپروژه های استان اصفهان/ چرا اقتصاد ایران در مقابله با کرونا بهتر عمل می‌کند؟

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت مهم‌ترین پروژه‌های استانی گفت: پروژه سامانه دوم آبرسانی در مرحله فراخوان است، البته بخشی از این طرح کامل شده اما فاز بعدی که مربوط به تصفیه‌خانه است باقیمانده و در نهایت مرحله لوله‌گذاری و آبرسانی به شهرستان‌ها که ۲۷۰۰ اعتبارات نیاز دارد و دولت اجازه داده در قالب تبصره ۱۹ به بخش خصوصی واگذار شود.

پیش‌بینی رگبار بهاری در اکثر مناطق اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: روز چهارشنبه با گذر موج ناپایدار در اکثر مناطق استان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

اقامه نمازجمعه این هفته فقط در 4 شهر استان اصفهان/ مساجد در نقاط غیرسفید بازگشایی نمی‌شود

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: این هفته فقط در چهار شهر تیران، رضوان‌شهر، عسگران و بوئین‌میاندشت که وضعیت آن‌ها سفید اعلام شده نماز جمعه اقامه خواهد شد.

صادرات 0.5 میلیون دلاری از فرودگاه اصفهان/ میگو، انواع ماهی و بامیه مهمترین صادراتی‌ها

مدیرکل گمرکات استان اصفهان از صادرات 458 هزار دلار کالا از طریق کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در سال 99 خبر داد.

طرح زوج و فرد همچنان در اصفهان غیرفعال است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد در اصفهان غیرفعال است و هر زمان که خواستیم طرح را فعال کنیم از 48 ساعت قبل از آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار