کد خبر: ۱۱۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸
مدیر‌کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان البرز از اهدای و توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمد‌مهدی پور‌سلیمانی در نشست‌خبری با اصحاب‌رسانه استان البرز که عصر امروز در دفتر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کرج برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا  تلاش‌ها و رسیدگی‌های برای مقابله با این بیماری از سوی ستاد اجرایی فرمان ‌امام (ره) انجام شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش‌های مختلف برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر، افزود: پویش‌های مشق و احسان برای دادن بسته‌های حمایتی در مهرماه، پویش چرخ و زندگی برای خانواده‌های نیازمند از جمله این پویش ها بوده است.

مدیر‌کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان البرز با اشاره به رزمایش همدلی و احسان در این استان بیان کرد: در استان البرز 15 هزار بسته در مرحله اول تعلق گرفت که توزیع شد.

پورسلیمانی با بیان اینکه به میزان مشارکت مردم در این پویش ستاد اجرایی فرمان ‌امام(ره) مشارکت می‌کند، عنوان کرد: برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر نقاط محروم استان البرز در ابتدا مورد توجه قرار گرفت و از 15 ماه مبارک رمضان این کمک‌ها آغاز شد و در مرحله اول 4 هزار بسته معیشتی توزیع و تا عید‌فطر 11 هزار بسته دیگر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته‌ها به همراه پک بهداشتی و ضدعفونی‌کننده به مبلغ 320 هزار تومان است، عنوان کرد: برنامه‌های هم برای حمایت از دست‌فروشان در دست اقدام است و جامعه هدف ستاد از افرادی هستند که شغل خود را در این ایام از دست داده‌اند.

مدیر‌کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان البرز با بیان اینکه 100 گروه جهادی محله محور در استان البرز با ستاد اجرایی فرمان ‌امام‌(ره) برای شناسایی افراد نیازمند همکاری می‌کنند، عنوان کرد: بیشترین محلات محروم استان البرز در شهرستان کرج قرار داد و در نقاط دیگر استان هم مناطق محروم و کم شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان ‌امام‌(ره) تا پایان و ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم است، تصریح کرد: بزرگترین واحد تولیدی ماسک استان البرز در شهرستان اشتهارد بخشی اعظمی از نیاز ماسک کشور را تامین می‌کند که توسط ستاد اجرایی فرمان ‌امام(ره) احداث شده است.

پور‌سلیمانی با بیان اینکه 210 هزار لیتر محلول ضدعفونی‌کننده توسط ستاد اجرایی فرمان استان البرز به گروه‌های جهادی برای ضدعفونی  اهدا شد، ادامه داد: در حوزه کرونا تمام تلاش ستاد اجرایی مقابله با این  بیماری و کمک به مردم بود.

وی با اشاره به تلاش برای مقابله با کرونا گفت: تولید واکسن و دارویی مقابله با کرونا در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته ‌و در شهرک دارویی برکت این موضوع در حال انجام است.

‌مدیر‌کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان البرز با بیان اینکه یکی دیگر از بخش‌های مورد نظر برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر  حمایت از مشاغل تولیدی در روستاها است، گفت: با هماهنگی‌های که انجام شده سود تسهیلات داده شده به روستاییان را ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تقبل می‌کند و در مناطق روستایی استان البرز مشاغل کوچک و زود‌بازده حمایت می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح از طالقان است، گفت‌: در این طرح حداقل 100 طرح مورد حمایت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان البرز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار