کد خبر: ۱۱۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
محسنی بندپی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:
استاندار تهران گفت: شرایط تهران به گونه‌ای است که فاصله گذاری اجتماعی به خوبی اجرا نمی‌شود.

در حال تکمیل٣///انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاثیر ویروس کرونا بر اقتصاد کشور، اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا اقتصاد تمامی کشور‌ها را تحت تاثیر قرار داده و برای مقابله با این رکود اقتصادی باید در تحقق رونق و جهش تولید تلاش کنیم.

او گفت: یکی از الزامات تحقق جهش تولید این است که بسیاری از بروکراسی‌های موجود در تولید و اشتغال حذف و نیاز‌های واحد دستگاه‌ها دنبال شود؛ همچنین امور اراضی، محیط زیست و وزارت صمت باید تلاش کنند تا روند تولید افزایش یابد.

استاندار تهران یادآور شد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق جهش تولید است؛ البته جلوگیری از قاچاق، فراهم کردن زمینه صادرات محصولات داخلی هم تاثیر بسیار زیادی دارد.

محسنی بندپی تصریح کرد: میزان مشارکت فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران ۶۲ درصد است و مردم همکاری می‌کنند، اما شرایط استان به گونه‌ای است که فاصله گذاری اجتماعی نمی‌تواند به خوبی اجرا شود.

او در پایان گفت: آخرین بررسی‌های علمی حاکی از آن است که اگر بالای ۹۵ درصد از مسافران مترو از ماسک استفاده کنند میزان شیوع انتقال بیماری کرونا به پایین‌ترین حد خود می‌رسد.


بیشتر بخوانید: پادزهر دولت برای مقابله با ویروس کرونا چیست؟


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار