کد خبر: ۱۱۴۲۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از احصای 47 نقطه حادثه‌خیز در محورهای استان خبر داد و گفت: در 11 نقطه از این تعداد عملیات بهسازی و تعمیر در حال انجام است.

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد نقاط حادثه‌خیر احصا شده در محورهای استان را 47 مورد اعلام و اظهار کرد: 11 مورد از این نقاط به عنوان پروژه تعریف شده و این نقاط در دست تعمیر و بهسازی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های مربوط به نقاط حادثه‌خیر طی دو تا سه سال بهسازی و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: تقاطع نورین یکی از پروژه‌ها است که تعریض و بهسازی شده است.

وی ورودی صائین‌قلعه را یکی دیگر از نقاط حادثه‌خیز دانست و گفت: بهسازی و تعمیر این نقطه با 65 درصد پیشرفت فیزیکی و تصویب بودجه 7 میلیارد تومانی در دست اقدام است.

یوسفی پل قره‌بلاغ، ادامه سه‌راهی طارم به طرف ابهر، محور زنجان به میانه و تقاطع مسیر ماهنشان در آزادراه زنجان- تبریز را از دیگر نقاط حادثه‌خیر احصا و در دست تعمیر، تعریض و بهسازی اعلام و تصریح کرد: پنج کیلومتر از خروجی خدابنده به طرف همدان هم نیاز به تعریض و بهسازی دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه عملیات بهسازی خروجی خدابنده به سلطانیه هم در مراحل نخست اجرا قرار دارد، ادامه داد: همچنین پروژه جلوی دانشگاه زنجان هم در مرحله مطالعه و تصویب پروژه قرار دارد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای پروژه‌های مربوط به نقاط حادثه‌خیز را 70 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در بازه زمانی دو تا سه سال عملیاتی شده و یا خواهند شد.

یوسفی از نصب بلوک‌های بتنی مفصلی در آزادراه زنجان-قزوین خبر داد و گفت: این پروژه در 110 کیلومتر با اعتبار 60 میلیارد تومان پیش‌بینی شده برای آن، 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی برای بهسازی آسفالت آزادراه زنجان-قزوین خبر داد و افزود: این بهسازی در کیلومترهای مختلف از جمله 35، 9 تا 15، 50 تا 55 و 65 به بعد اجرا خواهد شد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای بهسازی روکش آسفالت در آزادراه زنجان-قزوین را 40 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده بهسازی آسفالت در این محور طی دو سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام/73004/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار