کد خبر: ۱۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴
نماینده اردل فارسان کوهرنگ و کیار در مجلس گفت: رئیس شجاع، دانا، دلسوز، پاکدست و با تقوا در مجلس شورای اسلامی به کمک نمایندگان می‌تواند برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی گام بردارد.

قدرت‌الله حمزه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به معیارها و خصوصیات رئیس مجلس، گفت: رئیس مجلس باید انسانی متدین، با تقوا، شجاع، ولایتمدار، مردمی و دلسوز باشد. مملت ما نیاز به کار جهادی دارد و رئیس مجلس باید شخصی دلسوز برای جامعه بوده و به فکر منافع شخصی خود نباشد.

وی با بیان اینکه رئیس مجلس باید بتواند تصمیمات شجاعانه‌ای بگیرد، ادامه داد: امسال به فرمایش مقام معظم رهبری، سال جهش تولید نامیده شده و معضل بیکاری و فساد در جامعه، تبعیض و بی‌عدالتی به چشم دیده می‌شود؛ رئیس شجاع، دانا، دلسوز، پاکدست و با تقوا در مجلس شورای اسلامی به کمک نمایندگان مجلس می‌تواند برای رفع این مشکلات گام بردارد و مجلس را به سمت عمران و آبادی کشور سوق دهد.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار در مجلس با اشاره به شرط کسب رای بالا برای رئیس مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اقتدار رئیس مجلس بخصوص در خارج از کشور و بیرون از مجلس بستگی به تعداد آراء بالا داشته هر کسی که دارای رای بیشتری باشد، با اقتدار و توان بیشتری می‌تواند مسائل و امور کشور را به پیش ببرد.

حمزه، شجاعت رئیس مجلس را برای دفاع به موقع و به‌جا از منافع کشور مهم دانست و افزود: پاکدستی نیز در مقابله و برخورد با فساد و مفاسد قابل استفاده بوده و کسی که انسان آلوده‌ای باشد، توان و قدرت برخورد با فساد را ندارد.

وی در خصوص امانت‌داری ‌رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی، امانتی در دست ماست که از امام راحل و شهدا به دست ما رسیده‌ است، این مملکت برای مردم است و رئیس مجلس باید به ملت و مردم خدمت کند در غیر این صورت منجر به خیانت در امانت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خواهش ما از مردم عزیز این است که با صبر و حوصله از منتخبین خود در مجلس شورای اسلامی حمایت کنند و منتخبین و مجلسیان نیز باید شبانه روز برای مردم ولایتمدار و حاضر در صحنه‌ها و رفع مشکلات خدمت کنند و کوشا باشند.

انتهای پیام/68031/م

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار