کد خبر: ۱۱۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
گروه استان ها- زنجان- فرمانده انتظامی شهرستان "ابهر" از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به 45 فقره سرقت خبر داد.
 

سرهنگ "داود مرسلی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت از ساختمان های نیمه کاره و کابل برق و تجهیزات مخابراتی در سطح حوزه استحفاظی، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 11 بازار "ابهر" در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی به 2 نفر که در اطراف یک ساختمان نیمه کاره مشغول پرسه زدن بودند، مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ابهر" ادامه داد: ماموران با توجه به مشکوک بودن و طی بررسی های اولیه از آنان مقداری ابزارآلات مخصوص سرقت را کشف کردند.

سرهنگ مرسلی با اشاره به اینکه متهمان برای بازجویی های تخصصی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند، تصریح کرد: طی چندین مرحله بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی، سارقان به 45 فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه کاره و ... اعتراف کردند.

وی ادامه داد: با استفاده از اطلاعات به دست آمده 2 مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند که در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه سارقان به دادسرا تحویل شدند.

سرهنگ مرسلی در پایان از شهروندان خواست با تجهیز ساختمان به حفاظ و استفاده از سرایدار و نگهبان، ضمن حفاظت از اموال خود، فضای امن برای سارقان را تا حد امکان از بین ببرند.#


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار