کد خبر: ۱۱۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
در آستانه فصل تازه برنامه‌ها؛
مدیر شبکه تلویزیونی «نسیم» به همراه برخی از مدیران این مجموعه با حضور در محل ضبط برنامه‌های تابستانی شبکه تحت مدیریت خود از نزدیک در جریان روند آماده سازی تولیدات آینده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه «نسیم»، محمد احسانی، مدیر این شبکه در محل ضبط برنامه‌های تابستانی شبکه نسیم حاضر شده و از نزدیک در جریان تولید و آماده سازی این برنامه‌ها قرار گرفت. در این بازدید مرتضی جاسبی (مدیر گروه تولید)، امیرعباس اشرف (مدیر تأمین برنامه شبکه نمایش و روابط عمومی)، حامد عبدوس (مدیر طرح و برنامه) و مهدی توکلی زاده (مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم) احسانی را همراهی می‌کردند.

«چهل تیکه» و آغاز بازدیدهای مدیریتی

احسانی ابتدا در لوکیشن برنامه چهل تیکه حاضر شد و طی آن الهام حاتمی، تهیه کننده و محمدرضا علیمردانی، مجری این برنامه گزارشی از روند تولید برنامه و مهمانان جدید را ارائه دادند. این در حالی است که بخش‌های اجرای موسیقی و خوانندگی برنامه «چهل تیکه» نیز در حضور مدیران شبکه ضبط شد

مدیر شبکه نسیم نیز ضمن تاکید بر لزوم حفظ جذابیت‌های سری‌های قبلی، ایجاد تغییرات مؤثر در بهبود کیفیت این برنامه را لازم دانست.

«کودک شو» و توصیه مهم آقای مدیر

در ادامه، گروه مدیران در محل ضبط برنامه «کودک شو» حاضر شده و در صحبت با نصیری (تهیه کننده) و پژمان بازغی (مجری) از نزدیک در جریان تغییرات سری جدید برنامه قرار گرفتند.

احسانی در این دیدار ضمن تبریک به عوامل برنامه که در نظرسنجی اخیر مرکز تحقیقات سازمان رتبه دوم پربیننده‌ترین برنامه سیما را کسب کرده‌اند بر اهمیت حفظ این جایگاه تاکید ویژه کرد.

از «دست فرمون» و «شوتبال» چه خبر؟

حضور در لوکیشن برنامه «دست فرمون» بخش دیگر این بازدید بود که در آن محمود محمودی (تهیه کننده) گزارشی از روند ثبت نام شرکت کنندگان از میان ۱۲ هزار نفر متقاضی اولیه و انجام مراحل راستی آزمایی که به دلیل حجم زیاد استقبال کنندگانِ ۱۵۰۰ نفره از ۴ بعد از ظهر تا ۶ صبح به طول انجامید ارائه و توضیحات تکمیلی خود را بیان کرد.

در همین بازدید مدیران شبکه در محل سری جدید برنامه «شوتبال» به تهیه کنندگی مقداد مؤمن نژاد حاضر شدند. ضمن اینکه ضبط بخش‌هایی از برنامه که حامد آهنگی و مبینا نصیری اجرای آن را بر عهده دارند با حضور مدیران شبکه نسیم انجام شد.

مراحل مربوط به ضبط این برنامه که در آن شرکت کنندگان خانم و آقا به رقابت جذاب در سری بازی‌های متفاوت می‌پردازند با حضور تماشاگران و با حفظ فاصله گذاری اجتماعی در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار