کد خبر: ۱۲۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:
بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: مواضع مجلس جدید مطابق با خواست مردم و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح سه شنبه در دیدار با نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قرائن و شواهد حاکی بر این است که مجلس جدید به فضل الهی موفق خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بشر امروز مضطر شده است، بیان‌کرد: طبق قرائن خداوند برای جامعه بشری یک فیض جدیدی رقم خواهد زد چرا که در حقیقت مظلومین عالم بی پناه و مضطر هستند.

عبادی با اشاره به اینکه استکبار هر کجا وارد شد آنجا را به فساد آلود کرده است، ادامه داد: اتفاقات جدیدی که در بخش‌هایی از کشور چون قوه قضائیه رخ می‌دهد مایه امید مردم شده است.

وی گفت: در همین یک ماه گذشته مواضعی که از مجلس جدید شنیده‌ایم مطابق با خواست مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در پیگیری موضوعات باید به خداوند توکل داشته باشیم، اظهار کرد: فرصت خدمت گذاری به مردم را غنیمت بدانیم.

عبادی با بیان اینکه اولویت، حل مشکلات مردم در معیشت و فرهنگ و مسائل اجتماعی است، گفت: اگر با مردم درست رفتار کرده و وعده دروغ ندهیم، آنان نیز در زمانه نیاز از همکاری با مسئولان کشور دریغ نخواهند کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با شنیدن خبر برگزاری جلسه توسط استاندار و فرماندار و متولیان امر برای حل مشکلات کارگران کارخانه چدن خوسف توسط نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف یادآور شد: این امر نشان می‌دهد که کارها شدنی و مشکلات قابل حل است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار