کد خبر: ۱۲۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶
گوگل پس از شکست در طراحی اولین پهپاد خود در تلاش است تا این محصول را از نو طراحی کرده و به خصوص بال‌های آن را از نو بسازد.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از فارس، طراحی پهپاد اولیه این شرکت به گونه ای بود که کنترل آن دشوار بود و حال گوگل امیدوار است تا پهپاد تازه راحت تر قابل کنترل و هدایت باشد.

استرو تلر رییس آزمایشگاه مخفی و تحقیقاتی گوگل موسوم به Google X research lab در این مورد گفته است: لری پیج و سرگی برین موسسان گوگل از چنین شکست هایی ناامید نمی شوند و محققان این شرکت از اشتباهاتشان درس گرفته و از فناوری ها و استراتژی‌های متفاوتی استفاده می کنند.

گوگل در ماه آگوست سیستمی برای تحویل کالا از طریق پهپاد موسوم به Project Wing راه اندازی کرد. پهپاد اولیه این شرکت دارای یک بال یکپارچه به طور 5 فوت بود که پس از نشستن به صورت عمودی جمع می شد. از این پهپاد در پروازهای آزمایشی برای ارسال آب، واکسن، غذا و ... در استرالیا استفاده شد.

اگر چه پهپاد قبلی گوگل از نظر ویژگی های مکانیکی ساده تر از پهپادهای شرکت های رقیب است، اما کنترل آن دشوارتر بوده و به خصوص در زمان وزش باد ممکن بود به شدت بالا و پایین برود. این شرکت کار طراحی پهپاد را از سال 2011 آغاز کرده و برای طراحی مدل اول پهپاد خود 8 ماه وقت صرف کرد و ظرف 18 ماه مشخص شد این پهپاد باید کنار گذاشته شود.

برچسب ها: گوگل ، پهپاد ، کالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار