کد خبر: ۱۲۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
استاندار خراسان رضوی مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را یک حرکت اعتقادی اقتصادی دانست و تاکید کرد: هر مدل موفقی باید استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان که با محوریت شهرستان مشهد و به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در شهرستان مشهد به خوبی آغاز شده است، بیان کرد: حضور 30 معین اقتصاد مقاومتی در شهرستان مشهد که مسوولیتی را در راستای توسعه پایدار این شهرستان پذیرفته‌اند فرصت بسیار خوبی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: بسیار امیدوار هستیم که فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان مشهد در قالب مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی بهبود پیدا کند و این شهرستان هم جزو شهرستان‌های موفق استان در این مسیر اقتصادی محسوب شود.

وی با اشاره به دفاتر تسهیلگری سطح کشور، افزود: در اولین بازدیدی که از حاشیه شهر مشهد داشتیم یک دفتر تسهیلگری وجود داشت اما امروز این رقم به تعداد 38 دفتر در حاشیه شهر افزایش پیدا کرده است.

رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از ظرفیت کمیته امداد به خوبی می‌توان در مسیر پیشبرد کار معین‌ها و حمایت از مشاغل خرد استفاده کرد.

وی مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را یک حرکت اعتقادی اقتصادی دانست و افزود: هر معینی که اعتقادی در این مسیر حرکت کند زمینه‌های موفقیت اقتصادی و فرهنگی هم برای او فراهم خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: هر مدل موفقی اگر استمرار پیدا نکند محکوم به شکست است. اقدام خوب باید با اعتقادات گره بخورد، در این صورت است که توفیقات خوبی حاصل خواهد شد.

رزم‌حسینی در انتهای سخنان خود خطاب به فرماندار مشهد بیان کرد: از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی استفاده کنید.

انتهای پیام/ 70068

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار