کد خبر: ۱۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران:
تهران- مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران گفت: پیشنهاد فعالیت های مذهبی محرم به ستاد ملی کرونا ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر سهرابی در خصوص برنامه‌های دهه ولایت و عید سعید غدیر اظهار داشت: با توجه به شرایط رخ داده از لحاظ کرونا و عدم برگزاری تجمعات برگزاری مراسم‌های مذهبی در استان تهران به صورت مجازی برگزاری می‌شود.

سهرابی با اشاره به اینکه در این خصوص با اعلام فراخوان‌ها از همه افراد برای ایده پردازی در خصوص ایده‌های غدیرانه دعوت می‌کنیم و به برگزیدگان برای پیاده سازی این ایده‌ها از سوی سازمان تبلیغات کمک‌هایی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به پویش «به عشق مولا» اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این پویش از گروه‌های مختلف درخواست شده در این پویش شرکت کنند، مثلاً از کسبه خواسته‌ایم کالای ارائه شده خود را با تخفیف در اختیار مردم قرار دهند که در قالب «تخفیف به عشق مولا» اجرایی خواهد شد که سال گذشته این طرح به صورت پایلوت اجرایی شد اما امسال با شدت بیشتر دنبال می‌شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان تهران در باره دیدار با سادات در روز عید غذدیر نیز گفت: با توجه به ایام کرونایی و عدم بازدید سامانه‌ای برای این خصوص در نظر گرفته خواهد شد که اعمال به صورت مجازی انجام شود.

سهرابی بیان داشت: در خصوص فعالیت‌های مذهبی محرم جلسه‌ای برگزار می‌شود که طی آن سازمان تبلیغات پیشنهادات خود را به ستاد ملی کرونا ارائه خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار