کد خبر: ۱۲۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: تا به امروز 187 هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده و دو هزار و 697 میلیارد ریال پول به حساب کشاورزانی که تا 23 تیرماه گندم خود را تحویل سیلو داده‌‌اند، واریز شده است.

حجت اله بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فرآیند خرید گندم از کشاورزان لرستانی ادامه داشته و تا 15 مهرماه نیز طول خواهد کشید.

وی با بیان اینکه تا به امروز 187 هزار تن گندم از کشاورزان لرستانی خریداری شده است، افزود: برداشت گندم از سطح مزارع پلدختر، رومشکان، کوهدشت و سراب دوره تمام شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان بیان کرد: پول کشاورزانی که تا 23 تیرماه گندم خود را تحویل سیلو داده‌اند به حساب آنان پرداخت شده که این مبلغ دو هزار و 697 میلیارد ریال است.

بیرانوند با اشاره به اینکه میزان برداشت گندم نسبت به سال گذشته تا به امروز 18 درصد رشد داشته است، تصریح کرد:  اما شاهد کاهش خرید  کلزا در مزارع لرستان هستیم.

وی خاطرشنان کرد:  سال گذشته تا به امروز دو هزار و398 تن کلزا از کشاورزان لرستانی خریداری شد این در حالی است که این میزان در سال جاری یک هزار و 775 تن رسیده است.

انتهای پیام/85020/خ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار