کد خبر: ۱۲۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
گروه استان‌ها- فرماندار کوهدشت با بیان اینکه راه سیل‌زده روستای انبار ضرونی هم‌چنان قطع است، گفت: راه‌های آسیب‌دیده از سیل سال‌های گذشته در این شهرستان بازسازی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، ماشاءالله نعمتی ظهر امروز در بازدید از روستای انبار ضرونی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه ارتباطی برخی از روستاهای کوهدشت براثر سیل سال گذشته تخریب‌شده و هنوز تردد در این راه‌های ارتباطی برقرار نشده‌است‌.

وی با بیان اینکه راه ارتباطی روستای انبار ضرونی که در اثر سیل سال گذشته تخریب‌شده، هم‌چنان قطع است، افزود: از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان تقاضا داریم که برای بازسازی راه‌های سیل‌زده کوهدشت اقدام کند.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گام‌هایی برای محرومیت‌زدایی از راه‌های این شهرستان برداشته شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان نیز در این بازدید اظهار داشت: ان‌شاءالله که با پیگیری‌های مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان به‌زودی پل جدید در روستای انبار ضرونی با لحاظ سیلاب‌های احتمالی احداث شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به بخش راه در کوهدشت افزود: 170 کیلومتر راه بین روستاهای این شهرستان  هم‌چنان خاکی‌ست که نیاز به زیرسازی و آسفالت دارد.

انتهای پیام/ 644/ی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار