کد خبر: ۱۲۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
آمریکایی‌ها در نظر دارند در فصلی که کشتی در سراسر دنیا به خاطر کرونا تعطیل شده، از دو سه کشتی گیر ایرانی برای رویارویی با ستاره‌های خود دعوت کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چندی پیش بود که مسابقاتی دوستانه با حضور چندین کشتی‌گیر شاخص آمریکایی از جمله تیلور، کایل داک، فرانک چامیزو بعد از 5 ماه تعطیلی رقابت‌های کشتی در جهان، در شهر آستین تگزاس به انجام رسید.

با توجه به موفق بودن طرح برگزاری مسابقه دوستانه در این کشور، آمریکایی‌ها به دنبال برنامه ریزی برای انجام مسابقه‌های دیگر با حضور دیگر چهره‌های سرشناس کشورشان و همچنین ستاره‌های کشتی کشورهای صاحب سبک هستند.

این بار به نظر می‌رسد جردن باروس قهرمان چندین ساله کشتی جهان و مدعی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد نیز وارد گود شود و او نیز یکی از قهرمانان آمریکایی باشد که در این مسابقه شرکت می‌کند.

همچنین هومن توکلیان سرپرست سابق تیم ملی کشتی آزاد آمریکا و عضو باشگاه تایتان مرکوری به خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که آمریکایی‌ها در نظر دارند از دو تا سه قهرمان ایرانی نیز برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت کنند.

البته با توجه به مسائل سیاسی بین دو کشور و محدودیت‌های مربوط به صدور ویزا و همچنین موضوع کرونا، باید دید امکان حضور قهرمانان ایرانی در این رقابت مهیا خواهد شد؟

ضمن اینکه باید منتظر اعلام اتحادیه جهانی در مورد برگزاری مسابقات جهانی 2020 در صربستان بود. این رقابت‌ها در اعلام قبلی، قرار است آذر ماه به انجام رسد.

 



انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار