کد خبر: ۱۲۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: راهبرد دشمن فشار حداکثری اقتصادی است، اما در مکتب اباعبدالله الحسین (ع) بن‌بست وجود ندارد.

راهبرد دشمن فشار حداکثری اقتصادی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جلسه چگونگی اجرای دوره‌های طرح ولایت «شهید سبحانی» ویژه فرماندهان، مدرسان و دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی که با حضور سردار حبیب‌الله جان‌نثاری معاون تربیت و آموزش ناجا در سازمان عقیدتی سیاسی این نیرو و به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

حجت‌الاسلام ادیانی در این نشست با اشاره به آیه بیست و یکم سوره مبارکه مجادله (کَتَبَ اللَّهُ لَأَغلِبَنَّ أَنا وَرُسُلی ۚ إِنَّ اللَّهَ قَوِیٌّ عَزیزٌ) اظهار داشت: راهبرد دشمن فشار حداکثری اقتصادی است، اما در مکتب اباعبدالله‌ الحسین (ع) بن بست وجود ندارد.

وی در ادامه از زحمات سردار جان‌نثاری تقدیر کرد و گفت: ایشان یک برادر انقلابی، دینی، جهادی و سکان‌دار تربیت و آموزش ناجا هستند؛ ما از این بابت خداوند را شاکریم و از فرمانده ناجا به خاطر انتصاب شایسته ایشان قدردانی می‌کنیم.

در این جلسه سردار جان‌نثاری نیز عنوان کرد: تلاش معاونت تربیت و آموزش ناجا تربیت کارکنانی مؤمن، انقلابی و ولایت­مدار است و تمام سیاست­‌ها و راهبرد­های آن رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 231

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار