کد خبر: ۱۲۹۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
اولین پایگاه جاده‌ای امداد و نجات خیرساز استان هرمزگان در چاه‌بنارد بستک با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پایگاه امداد و نجات چاه‌بنارد یادمان مرحوم سید یوسف بنی‌هاشم با حضور رئیس و معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان و فرماندار شهرستان بستک مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پایگاه خیرساز در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و زیر بنای 250 مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان توسط خیرین  و 370 میلیون تومان  اعتبار از سوی سازمان جمعیت هلال احمر کشور، اولین پایگاه جاده‌ای امداد و نجات خیرساز استان هرمزگان است که در زمان بروز حوادث جاده‌ای و سوانح احتمالی خدمات امدادی ارائه می‌دهد.

مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حاشیه افتتاح این پایگاه اظهار داشت: کشور ما جزو ۱۰ کشور حادثه‌خیز دنیاست لذا باید همواره آمادگی ارائه خدمات در حوادث احتمالی به آسیب‌دیدگان را داشته باشیم.

 وی ضمن قدردانی از زحمات خیرین و داوطلبان در پیشبرد اهداف جمعیت تصریح کرد: آرزوی ماست که حمایت‌های خیرین استمرار پیدا کند و مردم کمترین آسیب را در حوادث ببینند.

انتهای پیام/3264

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار