کد خبر: ۱۲۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۴
  هر چند در ساعات پس از دربی هواداران استقلال و پرسپولیس با شوک بیانیه‌های مربیان خود مواجه شده‌اند و این مسائل باعث شد تا جذابیت دربی و اتفاقات دریی 93 در سایه حواشی قرار گیرد.

   به گزارش جام نیوز، هر چند در ساعات پس از دربی هواداران استقلال و پرسپولیس با شوک بیانیه‌های مربیان خود مواجه شده‌اند و این مسائل باعث شد تا جذابیت دربی و اتفاقات دریی 93 در سایه حواشی قرار گیرد.

 

یکی از نکات مهم این بود که یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای دومین بار در دوران مربیگری خود مقابل هم قرار گرفتند.

 

دوئل اول مجیدی - گل محمدی در دربی 92 صورت گرفت که در واپسین لحظات شاگردان یحیی توانستند بگریزند و بازی با تساوی 2 - 2 مساوی تمام شود؛ بازی که استقلال در آن دو بار از حریف خود پیش افتاد اما در نهایت به تساوی رضایت داد.

 

در دربی 93 هم نتیجه‌ای مشابه دربی گذشته میان شاگردان مجیدی و شاگردان گل محمدی صورت گرفت؛ در پایان 90 دقیقه بازهم اسکوربورد تساوی 2 بر 2 را نشان می‌داد و جالب آنکه به مانند دربی 92 گلزنان پرسپولی علی علیپور و بشار رسن بودند.

 

هر چند برگزاری این مسابقه در چارچوب جام حذفی باعث شد تا سرانجام مجیدی بتواند در ضربات پنالتی مقابل رقیب خود به پیروزی برسد اما در مجموع وقت قانونی دو دربی 92 و 93 که فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی دیدار داشتند هیچ‌کدام نتوانستند به پیروزی برسند و جالب این‌جاست که هر دو دیدار هم در 90 دقیقه با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار