کد خبر: ۱۳۰۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
در مراسم بازگشایی مدارس مطرح شد؛
یزد ـ استاندار یزد گفت: طی دو هفته اخیر آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان یزد کاهش داشته و برخی شهرستان‌ها از وضعیت قرمز خارج شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی، صبح شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در یزد اظهار داشت: ویروس کرونا شرایط ویژه در کشور و به تبع آن استان یزد حاکم کرده و بسیاری از خانواده‌ها نگران حضور فرزندان خود در مدارس هستند.

وی عنوان کرد: خانواده‌ها باید نسبت به شرایط موجود توجیه شوند و لازم است این موضوع در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

طالبی بیان کرد: در عین حال خانواده‌ها اطمینان داشته باشند که آموزش و پرورش استان یزد به وظایف خود به درستی عمل کرده و هر آنچه برای ایجاد شرایط ایمنی نسبت به پیشگیری از شیوع کرونا لازم بوده، انجام شده است.

استاندار یزد بر لزوم همکاری سایر دستگاه‌ها با آموزش و پرورش تاکید کرد و یادآور شد: همه باید تلاش کنند تا شرایط مناسبی برای تحصیل دانش آموزان در مدارس سطح استان فراهم شود.

طالبی در مورد شیوع کرونا نیز بیان کرد: در طول دو هفته گذشته با کاهش آمار مبتلایان به این ویروس در سطح استان مواجه بوده‌ایم و خوشبختانه تعدادی از شهرستان‌ها نیز از وضعیت قرمز خارج شده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زودی شاهد سفید شدن وضعیت در تمام شهرستانها به ویژه مرکز استان یزد باشیم.

استاندار یزد، حفظ سلامت دانش آموزان را مأموریت بسیار مهم آموزش و پرورش خواند و تاکید کرد: آموزش و پرورش امسال هم مسئولیت آموزش و تربیت و هم مسئولیت حفظ سلامت دانش آموزان را بر عهده دارد که این مهم به طور قطع نیازمند همکاری کادر مدارس و خانواده هاست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار