کد خبر: ۱۳۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛
سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» با اشاره به اینکه برنامه ها و روزشمار 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب 43  هفته برگزار خواهد شد گفت: دو هزار عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان بوشهر اجرا خواهد شد.

اجرای دو هزار عنوان برنامه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بوشهرسرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس را بر شمرد و اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی یک نهضت بود که باید قدران آن باشیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور ما است گفت: کسب استقلال و افتخارات را مدیون شهدا هستیم و باید یاد آن‌ها را گرامی داشت.

غریبی با اشاره به چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: برنامه ها و روزشمار 40 سالگی دفاع مقدس از سوم خرداد تا پایان اسفند در قالب 43  هفته برگزار خواهد شد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر از افتتاح نمایشگاه ملی دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در 31 شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در موزه دریایی و دریانوردی خلیج فارس بوشهر با مشارکت سازمان‌ها، اداره‌ها و نهاد‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در روز ۳۱ شهریور با برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان در حسینیه عاشقان ثار الله بوشهر ساعت 9 صبح با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

وی از برگزاری 2 هزار عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و افزود: به علت شیوع ویروس کرونا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و یا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار