کد خبر: ۱۳۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
دبیر علمی چهارمین کنگره بین‌المللی و شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران از آغاز به کار بخش علمی رویداد بزرگ آخرین گام از چهارگانه GC 2020 شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سید جواد مولی استاد دانشگاه تربیت مدرس و دبیر علمی کنگره بین المللی GC2020 طی مصاحبه ای  مطبوعاتی از شروع به کار بخش علمی این رویداد بزرگ خبر داد.

وی افزود: بخش علمی چهارمین کنگره بین المللی و شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران در قالب گام چهارم از چهارگانه GC2020  با مشارکت محققان ایتالیایی و ایرانی بصورت آنلاین آغاز به کار کرد.

مولی تصریح کرد: چهارمین کنگره بین المللی و شانزدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران امسال بصورت آنلاین و روی پلتفرم اسکای روم در چهاربخش و به مدت ۴۵ روز برگزار شد. این رویداد بزرگ بین المللی  برای اولین بار با چنین وسعتی در سطح بین المللی بصورت آنلاین برگزار شده است چهار گام این رویداد شامل: گام اول کارگاه های تخصصی، گام دوم اولین جشنواره ملی دانش آموزی حوزه ژنتیک , گام سوم اولین جشنواره تجاریسازی ایده ها، خدمات و محصولات حوزه ژنتیک و گام چهارم بخش علمی به ترتیب با فواصل زمانی ۱۵ روزه از بیست و نهم مرداد تا ۱۱ مهرماه  ۹۹ در حال برگزاری بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳ گام اول این رویداد با موفقیت اجرا شده و گام چهارم (بخش علمی) در حال برگزاری است ادامه داد: گام چهارم در طی ۳ روز با حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت کننده داخلی و خارجی و حدود ۲۰۰ سخنران داخلی و ۵۰ سخنران خارجی بصورت آنلاین برگزار می شود. بیش از ۵۰۰ مقاله به دبیرخانه این کنگره رسیده که به دو صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهند شد و داوران داخلی و خارجی از میان مقالات رسیده، تعدادی را بعنوان تحقیقات برتر معرفی خواهند کرد.

دبیر علمی چهارمین کنگره بین‌المللی افزود: در مراسم اختتامیه این رویداد بزرگ بین المللی، از برندگان جایزه فرزانه، جایزه ملی ژنتیک ایران و جایزه منتخب انجمن بیولوژی مولکولی ایتالیا SIBBM تقدیر به عمل آورده می شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار