کد خبر: ۱۳۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرری:
ری- سرپرست جمعیت هلال احمر شهرری از توزیع ۴۶۰ بسته معیشتی در روستاهای شهرستان ری در قالب کمک مومنانه خبر داد.

حسین فهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از توزیع ۴۶۰ بسته معیشتی در روستاهای شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا به منظور حمایت و کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب پذیر ساکن در مناطق روستایی ۴۶۰ بسته معیشتی با همکاری داوطلبان هلال احمر شهرستان ری، در مناطق محروم توزیع شد.

فهیمی با اشاره به اینکه این کمک‌ها با هدف دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع بیماری کرونا تهیه و تحویل نیازمندان این شهرستان شده است، افزود: این کمک‌ها کماکان با مشارکت خیرین و کمک‌های جمعیت هلال احمر در جهت کاهش درد و رنج خانواده‌های متأثر از بیماری کرونا ادامه می‌یابد.

وی در خصوص رزمایش همدلی و کمک مومنانه و تأثیر آن در جامعه، گفت: آحاد مردم نشان داده اند که در سختی‌ها پشت یکدیگر را خالی نمی‌کنند و در کنار یکدیگر می‌مانند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرری با بیان اینکه همدلی، وظیفه‌ای انسانی است، عنوان داشت: در شرع مقدس اسلام نیز مواسات یکی از ارزش‌های دینی برشمرده شده است و حداقل کاری که از دست هر فردی بر می‌آید این است که کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری یا شماره حساب‌هایی که برای این کار اختصاص داده شده به دست نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا برسانند تا فشار کمتری بر قشر ضعیف جامعه وارد شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار