کد خبر: ۱۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد؛
سردار رحیمی درباره جزئیات اجرای طرح کاشف ۴ در پایتخت توضیحاتی داد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ که ظهر امروز (یکشنبه ۱۳ مهرماه) برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی تیم پرسپولیس اظهار کرد: در ادامه طرح‌های مختلفی که پلیس برای امنیت پایتخت به مرحله اجرا می‌گذارد، امروز شاهد تلاش‌های پلیس آگاهی پایتخت هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: چهارمین مرحله طرح کاشف بر علیه سارقان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او گفت: عمده جرایم متهمان سرقت مسلحانه، آدم ربایی، قتل، سرقت اماکن و... است و در راستای اجرای طرح کاشف ۲۶۲ نفر سارق، مالخر، زورگیر و مجرمان به عنف دستگیر شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: ۷۵ نفر از این افراد تحت عنوان مأمور فعالیت داشتند و ۶۶ نفر در امر سرقت اماکن و منازل فعالیت می‌کردند که همه آن‌ها دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: باندی ۳ نفره به سرقت خودرو‌ها اقدام می‌کردند و با جعل سند، شماره موتور و... خودرو‌های سرقتی را می‌فروختند، به گونه‌ای که این باند ۱۰ سال فعالیت داشت و تمام اعضای آن دستگیر شدند.

او گفت: باند ۱۳ نفره سارقان موتورسیکلت‌ها را نیز دستگیر کردیم و ۵۰ موتورسیکلت گران قیمت از این باند کشف شده است.

سردار رحیمی با اشاره به دستگیری ۳۱ نفر به اتهام جعل و کلاهبرداری گفت: مدیران ۳ شرکت لیزینگ خودرو که بالغ بر ۳۰۰ نفر شاکی دارد را دستگیر کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه شهروندان به شرکت‌های لیزینگی اعتماد نکنند، گفت: چندین باند جعل انواع و اقسام مدارک دولتی منهدم شدند.

او گفت: ۱۶ نفر در رابطه با قتل، سرقت مسلحانه، آدم ربایی و ... دستگیر شدند.

سردار رحیمی ضمن هشدار به محکومان فراری بیان کرد: محکومان فراری در امان نخواهند بود و برنامه ریزی‌ شده تا افرادی که برابر احکام قضایی مجرم هستند، در طرح پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شوند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: در طرح کاشف ۴، اعضای ۶۴ باند را دستگیر کردیم و ۱۵ باند سارقان اماکن و منازل منهدم شدند.

او گفت: ۵ باند جعل و کلاهبرداری را نیز منهدم کردیم و در مجموع ۲۶۲ نفر دستگیر شدند.

سردار رحیمی بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۲۸۱۳ فقره از سرقت‌های انجام شده از شهروندان در این مرحله از اجرای طرح کاشف، کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه به شهروندان توصیه می‌کنیم که «سامانه نما» پلیس آگاهی را مشاهده کنند، تصریح کرد: تلاش داریم تا اموال مکشوفه در کمترین زمان ممکن به مالباختگان تحویل داده شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار