کد خبر: ۱۳۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
اولین چیزی که برای خرید یک سانترال باید به آن توجه کرد، بررسی نیازهای مجموعه‌ای است که می‌خواهد سانترال در آن نصب و راه اندازی شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ابتدا باید این نکته را بررسی کنید که شرکت شما چه تعداد خط شهری دارد و به چه تعداد خط داخلی نیاز دارید. سانترال پاناسونیک انواع مختلفی از جمله سانترال کم ظرفیت، سانترال پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه (voip) دارد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. از سویی دیگر اینکه داخلی‌هایی مورد نیاز برای شرکت و کاربرها و نوع آنها و همچنین گوشی تلفن سانترال پاناسونیک که قرار است استفاده شود بسیار حائز اهمیت است.

سانترال پاناسونیک کم ظرفیت

همانطور که در ابتدا توضیح دادیم برای خرید سانترال پاناسونیک باید نیاز مجموعه یا شرکت را در نظر بگیریم در بسیاری از شرکت‌های نسبتاً کوچک که خط شهری آنها تعداد ۸ خط یا کمتر می‌باشد از سانترال پاناسونیک کم ظرفیت استفاده می‌شود.باکس سانترال پاناسونیک TES۸۲۴ نمونه بارز سانترال کم ظرفیت است و حداکثر داخلی‌های قابل استفاده در این سانترال پاناسونیک با احتصاب نصب کارت‌های ارتقا به ۲۴ و پورت‌های شهری به ۸ عدد می‌رسد.

در نظر داشته باشید اگر قرار است این باکس سانترال پاناسونیک را بخرید گوشی تلفن سانترال قابل استفاده برای این سانترال پاناسونیک فقط هایبرید و آنالوگ می‌باشد و از گوشی و تلفن دیجیتال در این سانترال پاناسونیک پشتیبانی نمی‌شود.

سانترال پاناسونیک پر ظرفیت

وقتی مجموعه و یا شرکت نیاز به خطوط شهری و خط‌های داخلی بیشتری دارد برای خرید سراغ سانترال پاناسونیک پر ظرفیت بروید. برای انتخاب، خرید، راه اندازی و نصب سانترال لازم است دقت کافی داشته باشید. سانترال های پرظرفیت ابتدا به صورت باکس‌های خالی و یک عدد پاور main board می‌باشد و شکاف‌های توسعه تعبیه شده است. درون باکس سانترال پاناسونیک پرظرفیت برای قرار گرفتن کارت‌های پاناسونیک است. منظور از کارت board هایی است که هر کدام با یک شماره و کارایی خاص قرار گرفتن در شکاف‌های توسعه سانترال پاناسونیک می‌توان از آن استفاده کرد. حداقل تعداد کارت‌هایی که درون یک باکس سانترال پاناسونیک پرظرفیت می‌تواند قرار بگیرد ۷ عدد است. دستگاه‌های پاناسونیک دارای چند مدل می‌باشد که در این بین سانترال پاناسونیک TDA۱۰۰ کم ظرفیت ترین آنهاست.

سانترال پاناسونیک تحت شبکه

یکی از جدیدترین سیستم‌های مخابراتی که مورد استفاده قرار می‌گیرد سانترال VOIP یا تحت شبکه می‌باشد. این نوع سانترال حدود ۲۰ سال در کشور آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرد و رفته رفته با تخصیص پهنای باند بیشتر پیشرفت چشمگیری داشته و اکثر کشورهای جهان از جمله ایران از آن استفاده می‌شود. VOIP به معنای صدا روی پروتکل اینترنت است. ابتدا شرکت‌های پیشرفته تجهیزات شبکه به ویژه سیسکو ارائه دهنده ای سیستم مخابراتی بودند ولی پاناسونیک هم از این غافله عقب نماند و ابتدا سری TDE را که قابلیت نصب کارت VOIP را داشت ارائه داد و در ادامه دستگاه سانترال NS۵۰۰ که WEBMASTER می‌باشد و قابلیت‌های متعددی برای سیستم VOIP در این سانترال پاناسونیک به چشم می‌خورد.

اگر می‌خواهید دستگاهی خریداری کنید که هم هابرید، دیجیتال،آنالوگ و VOIP را داشته باشد ما به شما دستگاه سانترال پاناسونیک NS۵۰۰ را پیشنهاد می‌کنیم.همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد برای خرید سانترال پاناسونیک باید گوشی تلفن سانترال خریداری شود که با آن سازگاری داشته باشد و در سری VOIP از گوشی تلفن پاناسونیک سری NT باید استفاده کرد.

سانترال پاناسونیک NS۵۰۰ که می‌تواند تحت شبکه مورد استفاده قرار گیرد قابلیت ارتباط در چند نقطه با هم را دارد و این ارتباط از طریق اینترنت صورت می‌گیرد (صدا روی پروتکل اینترنت).

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T۷۷۳۰

تلفن سانترال پاناسونیک مدل KX-T۷۷۳۰ یکی از بهترین‌های دستگاه تلفن سانترال برند پاناسونیک است که به عنوان تلفن اپراتوری برای مراکز سانترال کم ظرفیت مانند دستگاه سانترال KX-TES۸۲۴ و KX-TEM۸۲۴ مورد استفاده قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید این تلفن سانترال هایبرید دارای چهار رشته سیم است و نمی‌توان از آن روی خطوط تلفن معمولی استفاده کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار