کد خبر: ۱۳۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۱۲۱ برنامه توسط ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی آماده شده که پس از تصویب ابلاغ و اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی در کمیته رسانه ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در استان کرمان  اظهار داشت: کمیته رسانه ستاد هماهنگی  برنامه‌های ترویج مکتب حاج‌قاسم استان کرمان محور همه برنامه‌ها است زیرا می‌تواند همه را برانگیخته کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: کاری که این کمیته انجام می‌دهد هم جهت‌دهی و هم اطلاع‌رسانی است و هر دو مهم است که یک حرکت و برانگیختگی را به وجود آورد تا بتوانیم برنامه‌های خوبی در فاز اول کوتاه‌مدت برای سالگرد حاج‌قاسم در استان کرمان داشته باشیم.

معروفی تصریح کرد: ۱۲۱ برنامه توسط کارگروه‌های ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی آماده شده و این برنامه‌ها برای تصویب به فرماندهی کل ارسال شده و پس از تصویب ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کرمان ویژه‌برنامه‌های سالگرد از ۸ تا ۱۸ دی ماه به‌صورت یک دهه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: نماسازی شهر کرمان یکی از اولویت‌های برنامه‌ای ما است و تا هفته بسیج  زیباسازی شهر کرمان با نماد شهید سلیمانی به پایان می‌رسد.

باید به مکتب حاج قاسم و ابومهدی در کشور توجه کنیم

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی  نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: کمیته رسانه حقیقتا یکی از کمیته‌های فعال ستاد مکتب حاج قاسم سلیمانی در کرمان است، ساختار مکتب حاج قاسم و مدیریت آن در تهران  است و  استان‌ها زیرمجموعه آن قرار می‌گیرند اما از آنجا که زادگاه این شهید والا مقام کرمان است و خودشان هم تاکید داشتند کرمان کانون توجه همه قرار می‌گیرد .

وی بیان کرد: باید شهر کرمان به صورتی نماسازی شود که هر کسی وارد کرمان می‌شود برای زیارت مرقد شهید سلیمانی از سرار جهان اسلام و جبهه مقاومت این نماسازی به چشم بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: بعد از شهادت حاج‌قاسم سلیمانی به فرمایش مقام معظم رهبری، یک جریان فرهنگی عظیمی به اسم مکتب حاج قاسم سلیمانی راه افتاد و در کنار این مکتب مکتب ابومهدی را هم داریم و باید به این موضوع هم توجه شود زیرا بسیار مهم است.

به گزارش فارس، با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و فرمانده سپاه ثارالله استان از سند راهبردی کمیته رسانه ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی رونمایی شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار