کد خبر: ۱۳۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
اصفهان-دبیراجرایی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از افتتاح این جشنواره در شامگاه یک شنبه خبر داد و گفت: کودکان از بالکن آپارتمانها شاهد برنامه های افتتاحیه خواهند بود.

ایمان حجتی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه اظهار داشت: آئین افتتاحیه سی و سومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ از شبکه اصفهان، امید و تلویزیون تعاملی تیوا به صورت زنده پخش می‌شود.

وی افزود: در شرایط کنونی و برای دوری از اجتماعات منطقه‌ای در اصفهان شرایطی در نظر گرفته شده تا کودکان و نوجوانان با حضور بر بالکن‌ها یا از پشت پنجره شاهد برنامه ۶۰ دقیقه‌ای افتتاحیه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان باشند که برای دوری از اجتماعات نام این مکان محفوظ است.

دبیراجرایی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان با بیان اینکه در این برنامه مسئولان دعوت نشده اند، گفت: پیام «علیرضا تابش»، دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان وپیام «قدرت الله نوروزی» شهردار کلانشهر اصفهان به صورت تصویری پخش می‌شود.

وی بیان داشت: بخشی ازاین برنامه با همخوانی سرود و پرواز بادبادک‌ها بر فراز آسمان شهر همراه است و نماد جشنواره هم توسط «محمدرضا صفدریان» آتش نشان بنام و قهرمان صخره نوردی جهان از برنامه‌های افتتاحیه خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار