کد خبر: ۱۳۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛
سرهنگ «محسن رشیدی» گفت: از 18 اثر راه یافته هنرمندان لرستانی به مرحله نهایی چهارمین جشنواره فانوس 7 اثر حائز رتبه‌های برتر شدند.

درخشش هنرمندان لرستانی در چهارمین جشنواره ملی فانوس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس که همزمان با سراسر کشور در سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با حضور برخی از مسئولین و هنرمندان برگزار شد، از هنرمندان برگزیده این دوره از جشنواره تجلیل به عمل آمد.

 در حاشیه این مراسم، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فانوس امروز در شهر شیراز به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: 113 اثر از هنرمندان لرستانی به بخش منطقه‌ای این جشنواره ارسال شد که از این تعداد 18 اثر به بخش نهایی راه یافتند و در نهایت، 7 اثر برگزیده شدند.

رشیدی با بیان اینکه هنرمندان لرستانی 7 رتبه برتر این دوره از جشنواره ملی فانوس را از آن خود کردند،  افزود: در بخش نقاشی بوم  نقاشی سردار شهید «رحمان نورالحسینی» (فاتح غرب) اثر «مرتضی آرین»، در بخش مستند کوتاه مستند «فصل شیدایی» به کارگردانی «احمد احمدپور» و مستند «زخم الماس»  به کارگردانی «عزیز بابانژاد» و همچنین در بخش نقاشی  دیجیتال نقاشی «سردار دلها» اثر «آرش فروغی» موفق به کسب دیپلم افتخار و جایزه نقدی این جشنواره شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه در بخش آثار حجمی سردیس شهید «نعمت‌الله سعیدی»  اثر «مرتضی آرین» حائز دیپلم افتخار و جایزه نقدی شد، ادامه داد: سردیس شهید «توکل مصطفی‌زاده» نیز اثر این هنرمند موفق به دریافت تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره ملی فانوس شد و در بخش فیلمنامه بلند، فیلمنامه «مسافر صبح» اثر «مژگان روشن‌زاده» موفق به کسب لوح سپاس جشنواره ملی  فانوس  شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار