کد خبر: ۱۳۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
عبدالعلی چنگیز:
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه هفته اول لیگ همیشه نتایج غیرمنتظره‌ای رقم می‌خورد، گفت: تیم مس را نباید دست‌کم گرفت چرا که این تیم می‌تواند خطرناک باشد.

عبدالعلی چنگیز مهاجم استقلال در دهه ۶۰ در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شروع دوباره لیگ بیستم اظهار داشت: امیدوارم که لیگ بیستم در زمان مقرر و تعیین شده، شروع شود و به پایان برسد. امسال بیشتر تیم‌ها نفرات خوبی جذب کرده‌اند و هیچ‌کدام نمی‌خواهند از هفته اول برابر حریفان خود بازنده باشند. آنها مثل همیشه در هفته‌های ابتدایی به خوبی نمی‌توانند برابر حریفانشان به میدان بروند زیرا هنوز ترکیب اصلی به دست نیامده و به قول قدیمی‌ها تیم‌ها هنوز «جا نیفتاده‌اند».

چنگیز در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی‌پوشان پس از اتفاقات بدی که در طول فصل گذشته داشتند، با کادر فنی جدید کارشان را شروع کرده‌اند. محمود فکری و یارانش حدود یک ماه است که تمرین می‌کنند؛ سه بازی تدارکاتی انجام داده و تقریباً آماده شروع لیگ هستند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: اولین دیدار تیم فوتبال استقلال با تیم مس رفسنجان است که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده و هیچ‌کس شناخت خوبی از این تیم ندارد البته در چنین شرایطی بازیکنان استقلال و کادر فنی نباید مس را دستکم بگیرند؛ آنها باید با تمام قوا به مصاف حریف بروند تا بتوانند تیم را شکست داده و سه امتیاز هفته اول را از آنِ خود کنند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال استقلال در چند سال گذشته امتیازات هفته‌های اول را به راحتی از دست می‌داد و این موضوع در پایان فصل برای آنها دردسر بزرگی به وجود می‌آورد، بنابراین نباید تجربه تلخ این فصل تکرار شود بلکه آبی‌پوشان باید از همان ابتدا عرصه را بر حریفانشان تنگ کنند.

چنگیز با اظهار رضایت از وجود بازیکنان باتجربه و جوان در استقلال گفت: این روزها استقلال ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جویای نام است. در تمام خطوط این تیم بازیکنان قابلی دارد؛ درون دروازه دو گلر آماده، خط دفاع منسجم و خوب، هافبک‌های جنگنده و گل‌ساز و خط حمله آتشین و پرقدرت وجود دارند. افرادی چون دیاباته، قائدی و مطهری در خط حمله باید گلزنی خود را از هفته اول شروع کنند؛ هر سه در فصل گذشته گل‌های زیادی برای استقلال زدند و معتقدند این فصل هم می‌توانند با توجه به شناخت بهتری که از یکدیگر پیدا کردند، عملکرد بهتری داشته باشند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان با ابراز تأسف از نبود هواداران در ورزشگاه گفت: شاید نقطه تاریک لیگ بیستم، نبود هواداران باشد چرا که حضورشان می‌توانست در ورزشگاه گرمابخش بازی‌ها باشد بخصوص برای تیم‌هایی که هواداران زیادی دارند. باید آرزو کنیم که هر چه زودتر دوباره شاهد آمدن تماشاگران به ورزشگاه باشیم زیرا فوتبال ما به این شور و حال نیاز دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار