کد خبر: ۱۴۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ستاد عملیات فرهنگی اجتماعی سردار سلیمانی در استان گلستان در کمیته های مختلف راه‌اندازی شد.

حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت:سردار سلیمانی انسانی خودساخته و بزرگی بود و دشمن یک ثروت بزرگ معنوی  را از ملت ایران گرفت و به آرزوی شهادتش رسید. از محبوبیت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی اخلاص اوست و امام خامنه ای مدظله العالی نیز  بارها و بارها، او را با صفت «اخلاص» معرفی کرده است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: به منظور تجلیل، تبیین و گرامیداشت رشادت‌های سردار سلیمانی ستاد عملیات فرهنگی اجتماعی سردار سلیمانی در گلستان و با کمیته های روحانیت، اصناف و بازار، رسانه، تشکل‌های دینی و قرآنی و غیره شکل گرفته است.

وی افزود: کمیته اهل سنت سردار سلیمانی نیز ویژه خواهران و برادران اهل سنت شکل گرفته است. این ستاد از 13 ابان تا 13 دی ماه با رویکرد مردمی به مدت 2 ماه  و با اجرای برنامه‌های عملیاتی فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اظهار داشت: مردم گلستان با وجود شرایط کرونا سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد و با رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا، در همه شهرها، روستاها و محلات این استان برنامه خواهند داشت.

وی گفت: از همه ظرفیت‌های ممکن و فضای مجازی، ختم قرآن، مسابقه خاطره‌نویسی، دل نوشته و غیره باید استفاده کرد تا نام و یاد این سردار رشید اسلام گرامی داشته شود.

حجت الاسلام ولی‌نژاد بااشاره به شخصیت فراملی و فرامنطقه ای سردار سلیمانی افزود:هر جا که فریاد مظلومی بلند بود سردار حضور داشت و هر جایی که استعمار حضور پیدا کرد، برای قطع دستان استعمار حضور داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان از مردم گلستان درخواست کرد تا با فعال‌سازی گروه‌های مردمی با همیاری دستگاه‌های حاکمیتی، در تکریم و گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی  مشارکت کنند.

انتهای پیام/581/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار