کد خبر: ۱۴۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
مدافع راست تیم ملی ایران می‌گوید بوسنی بازیکنان با کیفیت زیادی دارد که در تیم‌های مطرح اروپایی بازی می‌کنند.

خبرورزشیتیم‌های ملی؛ صادق محرمی در خصوص مسابقه دوستانه تیم ایران مقابل بوسنی اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم بازی خیلی مهم برابر بوسنی را ببریم؛ تیم خیلی قدرتمندی بودند و بازی سختی داشتیم. از این برد خیلی خوشحال هستم و اردوی خوبی پشت سر گذاشتیم. امیدوار هستم این روند خوب ادامه‌دار باشد.

او ادامه داد: همه ما شاید پیانیچ و ادین ژکو را از تیم ملی بوسنی بشناسیم، اما بازیکنان مهم دیگری در بوسنی حضور دارند که در بهترین لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و از کیفیت تیمی بالایی برخوردار هستند.

مدافع راست تیم ملی در مورد عملکردشان مقابل ازبکستان و بوسنی ابراز کرد: جدا از کسب پیروزی در این دو مسابقه، بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم. بازیکنانی که بازی کردند و به تیم ملی اضافه شدند، شرایط مطلوبی داشتند و این اتفاق، نوید تیم ملی قدرتمندی را می‌دهد.

محرمی اضافه کرد: مطمئنا بازی‌های تدارکاتی مثل ازبکستان و بوسنی می‌تواند کمک زیادی به روند آماده‌سازی تیم ملی کند و به کادر فنی هم کمک خواهد کرد تا بیشتر بازیکنان را بشناسند. همچنین اگر مقابل تیم‌هایی مثل بوسنی بازی کنیم، کارمان در دیدارهای آسیایی و تیم‌های ضعیف‌تر راحت‌تر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار