کد خبر: ۱۴۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سرزده از بیمارستان شهید جلیل یاسوج تاکید کرد که کنترل کرونا اکنون از توصیه و ارشاد گذشته است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "حسین کلانتری" در این بازدید گفت: پلیس خودروهای مسیر منتهی به آرامستان‌ها و حضور در تشییع جنازه ها و مراسم های عروسی را توقیف و جریمه کند.

وی افزود: با صراحت به مردم می‌گویم اگر رعایت نکنید با وضعیت بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۲۵ تخت بستری فعال و ۲۱۷ کادر درمانی به صورت شبانه روزی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: ما نهایتا بتوانیم این تخت‌ها را به ۲۵۰ برسانیم، اما اگر مردم رعایت نکنند با موجی خطرناک مواجه می شویم.

کلانتری گفت: اگر کسی عزیزی را از دست داد در صورتی جنازه تحویل می شود که صاحبان عزا تعهد دهند مراسم تدفین، تشییع و شلوغی نخواهند داشت.

وی افزود: دورهمی‌ها و تجمعات باید تعطیل شوند، ما از مرحله توصیه و ارشاد عبور کردیم و وارد مرحله برخورد قانونی شده ایم و در خصوص سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به جز گروه شغلی شماره یک، همه صنوف از فردا تا ساعت ۱۸حق فعالیت دارند و پس از ساعت ۱۸ در صورت ادامه فعالیت با آنها برخورد قاطع خواهد شد.

کلانتری گفت: خوشبختانه ۸۰ درصد مردم استان رعایت می‌کنند و ما گرفتار اقلیت ۲۰ درصدی شده ایم که جان دیگران را به خطر انداخته اند.

وی افزود: از بزرگان، معتمدان محلی، ریش سفیدان، هنرمندان، دانشگاهیان،خبرنگاران و همه و همه می خواهم برای ریشه کنی این ویروس کمک کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با جدیت پیگیر سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید جلیل هستیم و اگر نیاز شد به صورت حضوری اقدام خواهیم کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار