کد خبر: ۱۴۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
دادگاه پنسیلوانیا ۵ چالش حقوقی ستاد ترامپ را مبنی بر ادعای تقلب و بی نظمی در فیلادلفیا رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، روز جمعه دادگاهی در فیلادلفیا، پنچ چالش حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری خواهان را که مدعی وجود بی‌نظمی در آراء پستی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ شده بودند رد کرد.

جمهوری خواهان و ستاد انتخاباتی ترامپ، طی دادخواست‌های جداگانه‌ای بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ رای در فیلادلفیا را به چالش کشیدند و به دلیل آنکه رای دهندگان، انتهای برگه‌های رای را امضا نکرده و یا آدرسی در آن درج نکرده بودند، مدعی بی‌نظمی در روند رای گیری شدند که دادگاه دادخواست‌های عمومی در فیلادلفیا هر یک از این چالش‌ها را رد کرد.

دادگاه گفت چنین ادعا‌هایی نمی‌تواند پذیرفته باشد، زیرا هیئت انتخاب شهرستان از رای دهندگان برای چاپ نام یا پر کردن آدرس خود درخواست نمی‌کند چرا که اطلاعات از قبل روی پاکت چاپ شده است. همچنین اشاره شد که همه آراء به موقع برای شمارش دریافت شده‌ است.

بر اساس گزارش دادگاه، ستاد ترامپ مدعی تقلب و کلاهبرداری است، اما تاکنون شواهدی بر اثبات این ادعا به دست نیامده است. این در حالی است که چالش‌های ستاد ترامپ در سایر ایالت‌ها از جمله میشیگان و ویسکانسین هم ناکام بوده است.

مقامات عالی دولت آمریکا در وزارت امنیت داخلی در بیانیه مشترک در هفته جاری گفتند که انتخابات ۲۰۲۰ امن‌ترین انتخابات در تاریخ آمریکاست.

از سوی دیگر ترامپ هم از پذیرفتن جو بایدن، رئیس جمهور منتخب که شنبه گذشته پس از پیروزی در چندین ایالت مهم، برنده رقابت ریاست جمهوری اعلام شد، خودداری کرده است.

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار