کد خبر: ۱۴۱۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اجرای غیرکارشناسی برخی طرح های شهرداری تهران گفت:اجرای مسیرهای نامناسب دوچرخه، پای موتورسیکلت‌سواران را هم به مسیرهای پیاده‌راه باز کرده است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره اجرای غیرکارشناسی ایجاد محدوده دوچرخه در شهر تهران گفت: این مسأله بدون در نظر گرفتن عوامل فعال‌سازی مورد نیاز انجام شده و در واقع مسیرهای دوچرخه در حال تبدیل شدن به نماد نگاه‌های سطحی است.

وی افزود: ‌اجرای مسیرهای دوچرخه در برخی از پیاده‌راه‌های شهر فاجعه‌آمیز است چرا که ضمن کاهش عرض مفید برای تردد عابران پای موتورسیکلت‌سواران هم به مسیرهای پیاده‌راه باز کرده و ایمنی عابران را به خطر انداخته است.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: احداث پارک‌لت از دیگر اقدامات غیرکارشناسی مشابه است که در برخی از مناطق شهرداری انجام شده و باید اقدامات مناسب جهت رفع آن انجام گیرد.

*بی توجهی شهرداری به مصوبات مربوط به حوزه کتاب

در ادامه صحن امروز شورای شهر احمد مسجدجامعی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا از عدم اجرای مصوبه‌های شورا در حوزه کتاب توسط شهرداری گلایه کرد و گفت:  در شورای شهر مصوبه‌ای در مورد الزام شهرداری تهران برای نصب تابلوی راهنمای کتابفروشی‌ها در مناطق ‌22‌گانه داشته‌ایم که هنوز محقق نشده است.

*نژادبهرام: نقش پنجره ببند و باز کن دارم

همچنین در ادامه این جلسه زهرا نژادبهرام در تذکری آئین‌نامه‌ای به هیأت رئیسه شورای شهر گفت:‌من از صبح تا کنون نقش پنجره ببند و باز کن داشته‌ام مجموعه اداری شورای شهر نتوانسته تمهیدات لازم را برای برگزاری جلسه در روزهای کرونایی اجرا کند.

وطی گفت: اگر پنجره‌های صحن را باز کنیم عده‌ای سردشان می‌شود اگر ببندیم هوا جریان ندارد و واقعا اگر کرنا جدی است چرا فکری به حال این موضوع نمی‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار