کد خبر: ۱۴۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
گروه استان‌ها - فرمانده سپاه ناحیه چالوس با تاکید بر تداوم رزمایش پدافند زیستی و کمک مومنانه در سطح شهرستان، گفت: ۵۰۰ هزار ماسک رایگان بین شهروندان چالوسی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چالوس، سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج نماد قدرت ایران است هر زمانی که گره ای در کشور ایجاد شود  و بسیج گره گشا و مشکل گشا است.

وی افزود: بیش از 200 برنامه مختلف در هفته بسیج در سطح شهرستان چالوس اجرایی خواهد شد که از مهم‌ترین این برنامه‌ها می توان به رژه خودرویی در سطح شهرستان، افتتاح خانه محروم, تامین و تحویل  جهیزیه برای نوعروسان, برگزاری مسابقات فرهنگی, ورزشی و هنری در رشته‌های مختلف با استفاده از فضای مجازی, اعزام پزشکان به مناطق کوهستانی و روستاهای دور افتاده به منظور ویزیت رایگان, برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی با هدف آشنایی روانشناسانه نسبت به سبک زندگی اسلامی ایرانی, برگزاری جشنواره ویژه نوجوانان و جوانان, تخصیص و اعطای تسهیلات به افراد واجد شرایط که این تسهیلات را دریافت می‌کنند.

داغمه چی از اجرای  مرحله هشتم کمک مومنانه در هفته بسیج در این شهرستان و خبر داد و افزود: از آغاز شیوع کرونا تاکنون بیش از 500 هزار ماسک توسط بسیج اصناف تهیه و در سطح شهرستان توزیع شده و در حال حاضر هیچگونه کمبود و مشکلی در تهیه و تولید ماسک نداریم.

انتهای پیام/ 681/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار