کد خبر: ۱۴۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
گروه استانها_استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های خدمات‌رسان دستور داد تا در فصل بارش نسبت به مناطق روستایی محروم و دور افتاده و جامعه عشایری توجه ویژه داشته‌باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در نشست ستاد بحران اظهار داشت: به عنوان مسول وظیف داریم، در مشکلات همگام و همراه مردم باشیم، وی از همراهی و همکاری رسانه‌ها و مشارکت مردم در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به گزارش ارائه شده از طرف سازمان هواشناسی گفت: از فردا بعد از ظهر تا ساعات پایانی روز یکشنبه مطابق پیش‌بینی هواشناسی بارش‌های باران و برف را در استان داریم، تمام دستگاه‌ها آمادگی کامل برای حوادث احتمالی را داشته‌باشند.

کلانتری از شهرداری‌ها و بخشداران خواست تا نسبت به موضوع آبگرفتگی معابر دقت لازم را داشته‌باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از مردم درخواست نمود، که از رفتن در حاشیه رودخانه‌ها، خودداری کنند و همچنین مواظب وقوع صاعقه باشند.

کلانتری در ادامه از دستگاه‌ها و نهادها درخواست نمود که نسبت به مناطق سردسیری در فصل بارش توجه ویژه داشته‌باشند، تا خدای نکرده مردم در این مناطق دچار مشکل و دردسر نشوند.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت به مشکلات جامعه عشایری  و روستاهای محروم  و دور افتاده در مناطق مختلف استان در فصل بارش توجه لازم را داشته‌باشند.

وی با اشاره به گلایه شهردار یاسوج درباره علت آبگرفتگی معابر خاطر نشان کرد: مطابق ادعای شهردار یاسوج علت عمده آبگرفتگی معابر، زها نمودن زباله‌های میوه و تره بار در جداول است، رسانه‌ها با ارائه گزارش از مشکلات آبگرفتگی، به کسانی که با بی‌توجهی خود باعث این معضل می‌شوند، آگاهی‌بخشی کنند و نهادهای مسول نیز با افراد سهل‌انگار برخورد کنند.

کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حفاری‌ها در سطح شهرها گریزی زد و گفت: ادارات توجه داشته‌باشند که موضوع حفاری‌ها در جلسات مشترک دستگاه‌های خدمات‌رسان مطرح و بعد از تصمیم‌گیری مجوز لازم برای حفاری صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع عدم هماهنگی در حفاری‌ها باعث ایجاد مشکلات برای مردم به ویژه در فصل بارش و سرما خواه، و هیچ حفاری نباید بدون هماهنگی و مجوز صورت بگیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان به موضوع تعطیلی ادارات در هفته آینده اشاره کرد و افزود: تعطیلی ادارات شامل بخش‌های خدمات‌رسان نمی‌شود، و خدمات‌دهی در همه بخش‌ها نباید قطع شود، و بالعکس باید تلاش شود این موضوع با قوت بیشتری ادامه داشته‌باشد.

انتهای پیام/541/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار