کد خبر: ۱۴۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
رئیس پلیس مشهد از عملیات ضربتی تیم تجسس کلانتری آبکوه برای پایان دادن به گوشی قاپی‌های سریالی و رمزگشایی از 40 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، عباس صارمی ساداتی گفت: از چندی قبل گزارش گوشی قاپی‌های سریالی در محدوده کوی امیر، بلوار شهید فرامرز عباسی، ساجدی، جانباز، فخر و بهاران مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و دستور لازم برای پیگیری سریع پرونده صادر شد.

رئیس پلیس مشهد افزود: تیم تجسس کلانتری آبکوه با کنترل و مراقبت‌های پوششی طرح ویژه‌ای را در دستورکار خود قرار دادند و بررسی‌های اولیه نشان می‌داد سرنشینان دو موتورسیکلت از عاملان این سرقت‌های تیزدستانه هستند.

وی گفت: ماموران کلانتری آبکوه در این طرح ضربتی چهار جوان موتورسوار را در بلوار شهید ساجدی به‌عنوان مظنون زیر نظر گرفتند و دقایقی بعد زمانی که آن‌ها قصد سرقت داشتند، برای دستگیری وارد عمل شدند.

صارمی ساداتی بیان کرد: پلیس یکی از متهمان را دستگیر کرد، اما ۳جوان که همراه او بودند به سرعت متواری شدند و متهم ۱۸ ساله در تحقیقات اولیه با معرفی ۳ همدست خود که از دوستانش بودند به ۴۰ فقره گوشی قاپی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اینکه تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان و مالخراموال مسروقه ادامه دارد، گفت: اشاره به 2 نکته در این پرونده ضروری است، نکته اول مراقبت و نظارت صحیح والدین بر رفت و آمدها و دوستان فرزندانشان است و نکته دیگر توجه شهروندان عزیز به توصیه‌های پلیسی برای نحوه استفاده و حمل گوشی تلفن همراه در کوچه و خیابان است تا فرصت سوءاستفاده برای سارقان گوشی قاپ فراهم نشود، در مواردی شاهد هستیم که سارقان،گوشی تلفن راننده و سرنشینان خودروها را قاپیده‌اند که نیازمند مراقبت بازدارنده در این رابطه نیز هستیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار