کد خبر: ۱۴۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: در ماه گذشته سرمایه‌گذاری به مبلغ بیش از ۹۰۰ میلیون تومان در حساب وجوه اداره شده در صندوق را داشتیم تا به نیازمندان وام داده شود.

ناصر اسکندری مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی در مازندران، امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، اعلام کرد: در سال ۱۳۹۹، تا انتهای آبان ماه برای ۶ هزار نفر بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان وام پرداخت شد.

وی با اشاره به شرایط پرداخت وام در صندوق امداد ولایت، گفت: وام پرداختی تا سقف پنج میلیون تومان، خواهد بود که بازپرداخت اقساط سه سال به‌طول می‌انجامد، وام بالای ۵ میلیون تومان برای یک مرحله ۳ درصد کارمزد دریافت می‌شود‌.

اسکندری تصریح کرد: دو نوع حساب؛ قرض الحسنه عادی برلی دریافت پرداخت و مبادلات پولی در بازار و وجوه اداره شده که خیرین می‌توانند با سپرده‌گذاری در این حساب از محل همین حساب به افراد نیازمند وام بدهند.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیان کرد: خوشبختانه در ماه گذشته سرمایه‌گذاری به مبلغ بیش از ۹۰۰ میلیون تومان در حساب وجوه اداره شده در صندوق را داشتیم تا به نیازمندان وام داده شود.

این مسوول عنوان کرد: با توجه به اینکه نیت کار این صندوق قرض الحسنه است ما گردش مالی نداشته و بهره‌مندی تمام سرمایه‌گذاری‌ها در جهت رفع نیازهای افراد محروم جامعه است.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم شاهد همراهی کسانی که می‌توانند در این کار خیر مشارکت کنند باشیم امسال بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان باید وام‌دهی داشته باشیم این صندوق تنها صندوقی است که منابع مالیاتی در آن گردش مالی دارد‌.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار