کد خبر: ۱۴۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
استاندار اردبیل از بررسی برقراری مجدد آموزش حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس مناطق زرد رنگ استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا آموزش را در نقاط با وضعیت زرد و سفید با یک برنامه‌ریزی اساسی و همچنین رعایت بهتر پروتکل‌های بهداشتی به شکل حضوری برقرار کنیم.

وی با اذعان به اینکه بحث برقراری آموزش حضوری در نقاط زرد استان در دست بررسی است، افزود: آموزش در نقاط با وضعیت قرمز و نارنجی با توجه به نظر فرمانداران، فعلا در همان بستر مجازی تداوم می‌یابد.

استاندار اردبیل عنوان کرد: برای مهیا کردن شرایط آموزش حضوری در مناطق زرد نیاز است تا فرمانداران آن مناطق نظر مساعد داشته باشند و همچنین تعاملی بین اولیا و مدیران مدارس برقرار شود تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور محدود و برنامه‌ریزی شده دانش‌آموزان، شاهد آموزش حضوری کم‌خطر در این نقاط باشیم.

وی ادامه داد: یقینا سال بعد شرایط بهتر خواهد شد و شاهد آموزش متفاوت نسبت به امسال خواهیم بود.

رییس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به عدم دسترسی به شبکه اینترنت در ۲۴۳ روستای استان اردبیل اشاره کرد و گفت: نیاز است تا پایان سال مشکل دسترسی به شبکه اینترنت در این روستاها رفع شود.

تلاش برای اتصال تمام روستاهای استان به شبکه اینترنت

بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تعداد روستاهای فاقد شبکه اینترنت در سطح استان تا پایان سال‌جاری به حداقل برسد.

وی گفت: در نهایت تا پایان ۶ ماهه اول سال آینده، تمامی روستاهای استان اردبیل به شبکه اینترنتی دسترسی خواهند داشت.

-انتهای پیام/3463/618/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار