کد خبر: ۱۴۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
دنیامالی با اشاره به سوال خود از وزیر اقتصاد؛

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح سوال خود از وزیر اقتصاد که فردا (یکشنبه 30 آذرماه) در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح خواهد کرد، گفت: عملکرد نامناسب مدیریتی در منطقه آزاد انزلی محور سوال اینجانب از وزیر اقتصاد است چراکه متاسفانه این منطقه در سنوات گذشته عملکرد مناسبی نداشته است.

نماینده مردم انزلی در مجلس شواری اسلامی ادامه داد: اگرچه مطابق اهداف بالادستی بندرانزلی باید به سمت تولید و ایجاد اشتغال بیشتر حرکت کند اما اینگونه نشده و اکنون مردم منطقه با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی با بیان اینکه سمت و سوی شغل‌های ایجاد شده در منطقه نیز به سمت جوانان بندرانزلی نیست، افزود: علاوه‌بر مشکلات متعدد مدیریتی، تغییر کاربری‌ها و واگذاری‌ها نیز هیچ یک در راستای اهداف منطقه آزاد همچون افزایش تولید و صادرات صورت نگرفته‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های بالای اقتصادی بندر انزلی، از ایجاد یک بندر دیگر در موازات این بندر انتقاد کرد و گفت: شاهد ایجاد یک بندر بزرگ در 10 کیلومتری بندرانزلی هستیم در حالی که با وجود ظرفیت بالای بندرانزلی احداث بندری جدید در نزدیکی آن به معنای اتلاف منابع است./

پایان پیام

برچسب ها: احمد دنیامالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار