کد خبر: ۱۴۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: علیرغم تحریم های ظالمانه غرب و جهان استکبار در حوزه محصولاتی که مسئولیت آن با وزارت جهاد کشاورزی است هیچ کمبودی حس نکردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعاون روستایی کشور، حجت الاسلام تقوی فر نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این  سازمان مرکزی تعاون روستایی اظهار کرد:  وزارتخانه جهاد کشاورزی را می توان از آن با عنوان وزارت معیشت و سلامت کشور نام برد اما  متاسفانه آن گونه که باید و شاید خدمات و فعالیت هایش برای مردم شناخته شده نیست.خوشبختانه علیرغم تحریم های ظالمانه غرب و جهان استکبار در حوزه محصولاتی که مسئولیت آن با وزارت جهاد کشاورزی است هیچ کمبودی حس نکردیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت فراوان فعالیت ها و دستاوردهای سازمان مرکزی تعاون روستایی در سطح روستاها تاکید کرد که بحث تعاون بایستی سرلوحه تمام امور کشور باشد همچنین به اهمیت بصیرت به عنوان نعمتی الهی و یکی از خصیصه های لازم و ضروری مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی اشاره نمود.

وی در پایان سخنانش ضمن برشمردن ویژگی های اصلی و شاخص سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از ایشان به عنوان استراتژیستی بی همتا با روحیه و عمل انقلابی و ولایت مداری مثال زدنی و سرشار از شوق شهادت یاد کرد.

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار