کد خبر: ۱۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
یک شرکت بیسکویت سازی، در یک اقدام جالب، روی محصولات خود اقدام به چاب عنوان "دارنده نشان کیفیت برتر محصولات در سال 91 و واحد نمونه استاندارد در سال 91 " کرده است، در حالی که  اداره کل استاندارد تهران خبر داده که  این ادعا واقعیت ندارد و کذب محض است و تاکید کرده که اقدام قانونی جدی علیه این شرکت صورت خواهد گرفت، چرا که قصد فریب اذهان عمومی و مسئولان را داشته است. فکر می کنید چرا یک شرکت بیسکویت سازی باید در کشور گل و بلبل ما از این کارها بکند؟

1- مگر شرکت بیسکویت سازی چی اش از بعضی دولتمردان سابق کمتر است که این همه خبر کذب و آمار نادرست و ادعای باور نکردنی به مردم می دادند و هیچکس هم به آنها اعتراض نمی کرد که لااقل کمی دقت کنید که خیلی ادعاهایتان توی ذوق نزند؟! مثلا رئیس دولت سابق می گفت «دولت من پاکدست ترین دولت تاریخ است » و حالا معاون اول این دولت پاکدست به جرم مفاسد مالی در زندان است، رئیس دولت سابق می گفت سالی 2.5 میلیون شغل ایجاد کرده ایم و حالا معلوم شده که آمار بیکاری در دوره او بیشتر هم شده است و....خب، حالا هم فکر کنید این شرکت بیسکویت سازی دارد یاد و خاطره آن برادران را زنده می کند؛ مگه چی میشه؟!

2- این همه محصولات خوراکی چینی در بازار ایران هست که نه تنها کیفیت ندارد، بلکه هیچی ندارد! صاحبان این کارخانه بیسکویت سازی احتمالا پیش خودشان فکر کرده اند که در مقابل خوراکی های بنجل چینی که در بازار ایران به وفور یافت می شود آنها محصولاتشان کیفیت برتری دارد! بعد هم ابتکار به خرج داده اند و این عقیده خودشان را روی محصولاتشان نوشته اند! الان هم اگر از خودشان بپرسیم نه تنها این کار خودشان را بد نمی دانند بلکه می گویند بابت این ابتکار باید از آنها تقدیر و تشکر هم به عمل آید!

3- این کارخانه بیسکویت سازی در راستای فرهنگ سازی بوده است.
در واقع آنها این ادعا را کرده اند تا مردم به جای خوردن سوسیس و کالباس ساخته شده از خمیر مرغ  یا به جای خریدن گوشت چرخ کرده بوفالوهای پیر هندی، بیسکویت بخورند! در این راستا روی بیسکویت ها نوشته اند "دارنده نشان کیفیت برتر محصولات در سال 91 و واحد نمونه استاندارد در سال 91 " . قبول کنید  که این کار خیلی بهتر از این است که روی سوسیس و کالباسهای آنچنانی بنویسند "دارنده نشان کیفیت برتر محصولات در سال 91 و واحد نمونه استاندارد در سال 91 "!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار