کد خبر: ۱۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران درباره ۷۰ پرونده کلان ساخت و ساز اعلام کرد : در این پروژه‌ها پایین‌ترین نرخ عوارض دریافت شده است، به‌طور مثال تنها در یک مجتمع ۶۰ میلیارد تومان به سرمایه‌گذار تخفیف دادند! فکر می کنید چه اتفاقی افتاده که بعضی‌ها در شهرداری، این جوری به بعضی‌ها تخفیف می دهند؟!

1- برادران گرانقدری که از این تخفیفها را داده اند حتما با خودشان فکر کرده اند که 60 میلیارد تومان مبلغ ناقابلی است، آن هم در روزگاری که اختلاسهای 3 هزار میلیارد تومانی شکل می گیرد و فعال اقتصادی اش بابک زنجانی (ب.ز سابق) است که 9 هزار میلیارد تومان پول نفت را برده و نمی دهد ! ... شما قضاوت کنید، در مقابل آن ارقام، اصلا 60 میلیارد تومان ارزشی دارد که به آن توجه شود؟!

2- دولت قبل را که یادتان هست؟! همان که رئیسش دائم می گفت که «پاکدست ترین دولت طول تاریخ هستیم» اما معاون اول همان رئیس محترم که رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی هم بود ،  این روزها به علت فساد مالی در زندان تشریف دارند. اختلاسهای بی سابقه هم در زمان همان دولت به شدت پاکدست اتفاق افتاد. خوب، با این تجربه، ممکن است کسانی هم به فکر افتاده باشند که پاکدست ترین منطقه شهرداری را در طول تاریخ بسازند و در این راه از الگوی پاکدست ترین دولت طول تاریخ الگوبرداری کرده اند!

3- بازار مسکن در رکورد بسر می برد اما این دلیل نمی شود که سرمایه گذاران محترم و بزرگواری که برج سازی می کنند خدای ناکرده، زبانم لال، رویم به در و دیوار از فعالیت خود در بخش مسکن کمتر از 200 درصد سود ببرند. در این راستا برادران عزیز به فکر افتاده اند تا با تخفیفهایی در حد 60 میلیارد تومان بتوانند کمکی در راستای عدم کاهش سود سرمایه گذاران محترم داشته باشند. در واقع تخفیف دهندگان عزیز با نیت خیر به تخفیف گیرندگان محترم تخفیف داده اند و باید مورد تشویق هم قرار بگیرند!

4- حتما یادتان هست که سال گذشته برخورد ماموران شهرداري با یک دستفروش، به قیمت جان او تمام شد. احتمالا برادران فکر کرده اند که باید جبران مافات کنند و در این راستا ، به برجسازان محترم تخفیف 60 میلیارد تومانی داده اند! واقعا دستشان درد نکند که این قدر زود به فکر جبران اشتباهات افتاده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار