کد خبر: ۱۵۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
مدیران دموکرات محاکمه دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا، درخواست تیم حقوقی وی برای نادیده گرفتن محاکمه ترامپ را رد و اعلام کردند که تقلای او برای فرار (از محاکمه) کاملاً بی نتیجه است.

به گزارش برنا، از شبکه ان بی سی نیوز، مدیران محاکمه ترامپ در مجلس نمایندگان دوشنبه شب در پاسخ به آخرین تلاش‌های تیم حقوقی ترامپ برای نادیده گرفتن این پرونده اعلام کردند که دفاعیات رئیس جمهوری پیشین در مورد چنین محاکمه‌ای، خلاف قانون اساسی و کاملاً بی ارزش است.

مدیران محاکمه ترامپ در نامه‌ای خاطر نشان کردند که مجلس نمایندگان تک تک ادعاهایی که در پاسخ به استیضاح ترامپ مطرح می‌شود را رد می‌کند.

در این نامه آمده است، هر یک از ادعاهای مندرج در  استیضاح ترامپ توسط مجلس نمایندگان درست است و هرگونه دفاع اثباتی و قانونی که در پاسخ این لوایح آمده کاملاً بی ارزش است.

پس از تصویب دومین استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا، شماری از سناتورهای جمهوریخواه استدلال کردند که طرح ارائه شده توسط دموکرات‌ها  برای استیضاح ترامپ اشتباه است زیرا او دیگر در قدرت نیست و محاکمه وی غیرقانونی است.

با تلاش دموکرات‌ها، دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا امروز سه شنبه محاکمه می‌شود تا به اتهام‌های مطرح شده علیه او مانند خیانت، دامن زدن به شورش در این کشور و یورش هوادارانش به ساختمان کنگره رسیدگی شود.این دومین جلسه محاکمه ترامپ در سناست.

وی اولین رئیس جمهوری آمریکاست که دو بار استیضاح می شود و این اولین بار در تاریخ ایالات متحده است که جلسه استیضاح علیه یک رئیس جمهوری پیشین برگزار می‌شود.

در این جلسه محاکمه، اتهاماتی مبنی بر ارتکاب جرایم سنگین و بِزِه قبل از ترک قدرت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

برچسب ها: استیضاح ترامپ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار