کد خبر: ۱۶۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
مدیر تیم‌های ملی تیر اندازی با کمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

امید نجاری مدیر تیم‌های ملی تیر اندازی با کمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اردوی مشترک ریکرو کاران با تیم‌های ملی ترکیه، استونی، چک، مولداوی و همچنین مسابقات بین المللی ترکیه بیان کرد: تیم ملی ریکرو کشورمان بعد از چندین ماه تمرین عازم کشور ترکیه جهت حضور در اردوی مشترک شد و بعد از آن بلافاصله در مسابقات جایزه بزرگ اروپا حاضر شد که به دلیل برگزاری این مسابقات بعد از مدتی طولانی، شرکت کنندگان زیادی حضور داشتند.

نجاری ادامه داد: آخرین مرحله مسابقه کسب سهمیه المپیک، رقابت‌هایی است که اواخر خرداد ماه سال جاری در کشور فرانسه برگزار خواهد شد و تورنمنت بین المللی ترکیه محک خوبی برای رقابت‌های کسب سهمیه بود.

او گفت: در بخش ریکرو آقایان ۱۰۸ ورزشکار از ۲۹ کشور و در بخش بانوان ۸۵ ورزشکار از ۲۴ کشور در این تورنمنت حضور پیدا کردند. سطح مسابقات خوب بود و ورزشکاران مطرحی از سراسر دنیا در رقابت‌های بین المللی ترکیه حضور پیدا کرده بودند. در مسابقات انفرادی امین پیرعلی و صادق اشرفی در مرحله یک چهل و هشتم بازی هایشان را واگذار کردند، اما میلاد وزیری و رضا شبانی موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

او تصریح کرد: میلاد وزیری و رضا شبانی هم در مرحله یک بیست و چهارم حذف شدند و تیم آقایان ریکرو ما از ادامه رقابت‌ها بازماند. بعد از ظهر روز گذشته مسابقات ریکرو در بخش بانوان برگزار شد و زهرا نعمتی، نیلوفر علی پور، مهتا عبدالهی و شیوا شجاع مهر در مرحله یک چهل و هشتم بازی هایشان را واگذار کردند، اما سوگند رحمانی در مرحله یک بیست و چهارم حذف شد.

نجاری در خصوص میزبانی ترکیه اظهار داشت: خدا را شکر که شرایط برگزاری رقابت‌ها در کشور ترکیه خوب بود و به غیر از ورزشکاران هیچ کسی در زمین بازی حضور نداشت و دستورالعمل‌ها در هتل محل اقامت نیز رعایت شده بود.

مدیر تیم‌های ملی ادامه داد: امروز (شنبه) بعدازظهر تست کرونا می‌دهیم و یکشنبه شب به ایران باز می‌گردیم. بعد از برگشت به ایران چند روزی را استراحت می‌کنیم و به ادامه اردو‌های خود می‌رسیم  و بعد از این اردو راهی مسابقات مرحله دوم جام جهانی لوزان سوئیس خواهیم شد.

نجاری در پایان عنوان کرد:از طرف کادر فنی و ورزشکاران از رئیس فدراسیون تشکر می‌کنم، چون همه امکانات برای شرکت در این مسابقات را در این شرایط فراهم کرد هر چند که نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم، اما در کل برای حضور بهتر در مسابقات آتی حضور در این رقابت‌ها بسیار مفید بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار