کد خبر: ۱۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
دنیا انگار وارونه شده است! اگر وارونه نشده بود که این جوری نمی شد  که هر روز بیشتر از دیروز شاهد کاهش قیمت سکه و طلا باشیم؛ آن هم بعد از هشت سال سوء مدیریت دولت سابق که هر روز، و بعضی اوقات هر ساعت، و گهگاهی هر دقیقه ، و رویم به دیوار، گلاب به رویتان زمانهایی هر ثانیه  قیمت همه چز از جمله طلا و سکه بالا و بالاتر می رفت! به قول شاعر : یاد باد آن روزگاران یاد باد. همه کار و کاسبی شان را ول کرده بودند و طلا و سکه می خریدند و ساعت به ساعت هم سود می کردند. احمدی نژاد و دولتمردانش هم برای اینکه استکبار جهانی را گمراه کنند، اعلام می کردند که هیچ خبری نیست؛ اصلا چیزی گران نشده است. مدیون هستید اگر باور کنید که خبری است! یکبار هم رئیس کل وقت بانک مرکزی اعلام کرد که هر کس سکه و طلا بخرد، حتما ضرر می کند؛ وقتی که او این حرف را زد همه مردم ، از پیر و جوان تا نونهال و نوزاد تازه متولد شده فهمیدند که الان وقتش است که طلا و سکه بخرند و سود خوب کنند؛ همین طور هم شد! اما آن روزهای خوب گذشت و این روزها فقط هویج گران می شود!
دیروز قیمت سکه به اندازه ای پایین آمد که کم مانده قیمتش زیر نهصد هزار تومان برسد ( و شاید امروز این اتفاق بیفتد ) و اینجا است که یاد و خاطره سکه یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومانی دوره محمود احمدی نژاد در دلها زنده می شود. واقعا چی شد که چنین اتفاقی افتاد؟! اگر مردم در آن روز خرداد 1392 کمی کمترتر به حسن روحانی رای می دادند و برادر گرانقدر سعید جلیلی، یار بیانیه خوان برادر محمود احمدی نژاد رای آورده بود ما شاهد چنین شکستی در ناحیه طلا و سکه بودیم؟! بی شک اگر جلیلی رئیس جمهور شده بود الان سکه به جای اینکه در خطر سقوط زیر نهصد هزار تومان باشد، در آستانه ورود به قیمت دو میلیون تومان بود؛ و برادران مایه دار الان در حال «بشکن و بالا انداز » بودند!
حالا لابد کسانی که از پایین آمدن قیمت طلا و سکه به شدت دلواپس شده اند می گویند : مردم ، ببینید و عبرت بگیرید ... و از این به بعد به امثال سعید جلیلی رای بدهید که این طور گرفتار قیمت پایین طلا نشوید!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار