کد خبر: ۱۶۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد بازی این تیم با ذوب آهن، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان بعد از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بازی کردیم. ذوب آهن مقابل استقلال نشان داد که به تفکرات مجتبی حسینی نزدیک شده است. فکر می‌کردیم موقعیت‌های زیادی ایجاد نکنیم اما به حریف هم موقعیت ندادیم. امیدوارم این مسیر را که قلعه‌ نویی ترسیم کرده به خوبی پیش ببریم.

او افزود: به مجتبی حسینی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم در ادامه موفق خواهد شد. بازیکنان بعد از شکست مقابل فولاد به فرم خوب خود برگشتند و سعی کردند در این بازی جبران مافات کنند. خدا را شکر که به روند خوب خودمان برگشتیم.

مربی گل گهر درباره تعویض‌های این تیم، عنوان کرد: قلعه‌نویی برنامه‌های خوبی برای تعویض دارد. اتفاقات نیمه اول انتظارات ما را در بخش تهاجمی برآورده نکرد، بنابراین با ایجاد تغییرات تاکتیکی، با شیوه متفاوتی بازی کردیم.

الهویی در مورد استفاده از گلزاری به عنوان یک بازیکن بومی، گفت: گلزاری کاپیتان اول گل گهر است. این بازیکن باید در گل گهر جایگاه سیدجلال در پرسپولیس را داشته باشد یعنی تیم را رهبری کند. گلزاری در کنار سایر بزرگان تیم به ما کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار